Vad heter denna låt?

Medlem
Vad heter denna låt?

...den här låten? Jag har varit på jakt efter den länge...

http://hl2rave.ytmnd.com/

tusen tackar till den som känner igen den


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Det var inte den jue Vet någon annan vad låtfan heter?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Har inte quicktime vägrar att installera den skiten ochså. Inget annat sätt att få lyssna brukar kunna de flesta låtar


signatur

AYY LMAO

Medlem

visst... http://download.yousendit.com/C815D0091270A108

där, lade upp den på yousendit
Tusen tack om du kan komma på vilken den är


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

OMG 380 personer som kollat tråden och bara 1 person kom med ett svar och det var inte ens rätt :\

Inga förslag?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Fan nu vill ju jag också ha den . är det ingen som vet namnet?


signatur

Hette förut :FRAGstealer

Medlem

Jag har mailat han som gjort den på ytmnd och frågat... väntar ivrigt på svar...
Den är ju för goo


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Lät ju helt klart "hurtig"

jag vill också ha den nu... snart blir det masspsykos över den låten

Medlem

Slipa era sinnen nu grappar! måste ha denna låt ffs!
Man skulle fan ha en site på internet med typ alla moderna låtar uplagda och en sökfunktion med "ljud igen känning" så kunde man spela upp detta klipp sen matchade den sökträffar och sen hittar man låten...

Ska fan göra en sådan site någon gång


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Slipa era sinnen nu grappar! måste ha denna låt ffs!
Man skulle fan ha en site på internet med typ alla moderna låtar uplagda och en sökfunktion med "ljud igen känning" så kunde man spela upp detta klipp sen matchade den sökträffar och sen hittar man låten...

Ska fan göra en sådan site någon gång

Gör det, låter som en fin affärsidé TBH.

Jag ska ta och fråga min polare, riktig YTMND-freak, om han vet vad den heter. Han brukar ha alla sådanna återkommande låtar som cirkulerar ytmnd.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

YeeeeeeeeeeeeHaaaaaaah! Nu vet jag!!!

Låten heter: Ayumi Hamasaki - Evolution
Fett bra


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Ayumi Hamasaki gör fin musik


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

onekligen en grym låt

1
Skriv svar