Storväxt WoW-patch släppt *

Medlem
Storväxt WoW-patch släppt *

Jag brukar titta in på http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors , har för mig att vanilla 2.4.3 -> 3.0.1/3.0.2 ska finnas där.

Medlem

hoppas servrarna kommer upp snart, ska bli ballt o testa de nya träden


signatur

I'm the best around...

Medlem

woop där kom dom ;P


signatur

I'm the best around...

Gen
Medlem

Hm, stämmer verkligen det där med filstorleken?

Patchade lite sömnigt i morse och har för mig 2.4 -> 3.0.1 var på 1.65GB och 3.0.1 -> 3.0.2 på 670MB.

Medlem

Mm, sitter som bäst och väntar in så att man kan komma in, är fast på loadingscreenern precis efter karaktärsvalet


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Gen:

Hm, stämmer verkligen det där med filstorleken?

Patchade lite sömnigt i morse och har för mig 2.4 -> 3.0.1 var på 1.65GB och 3.0.1 -> 3.0.2 på 670MB.

WoW-2.4.3-to-3.0.1-TBC-EU-Update
1,01 GB

WoW-3.0.1-to-3.0.2-Update
631 MB

Medlem

Gen: Jag tror att de är runt 1.6gb tillsammans, i alla fall så var min updates-folder den första siffran du nämnde.

Gen
Medlem

Okej, lustigt...för jag preloadade 2 filer i den storleksordningen jag nämnde. Alltså måste det ha vart den kompletta 1,6GBarn och 3.0.1-3.0.2 delen som bara installerades om.

Det gick till såhär :

* Jag startade Launchern som drog igång downloadern. Den gjorde en filecheck till 96% på 1.6GB och laddade ned resten.
* Downloadern patchade spelet och startade det.
* Jag loggade in, spelet tankade hem en ny downloader som gjorde en filecheck på 6XX MB till 99% och laddade ned resten.
* Downloader patchade ännu en gång och sen var allt klart.

Medlem

Om du kollade i Blizzard Downloader så stod det:
Downloading "World of Warcraft 2.4.3 to 3.0.2 TBC enGB Win Final" 1.62GB
(om du nu kör windows med engelskt wow)
Så de andra patcharna stämmer, men de uppdaterar inte direkt till 3.0.2.
Hoppas det hjälpte dig reda ut saker Gen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

När kommer part 2 på 600mb upp här på FZ?

Medlem

Sidan är riktigt seg när alla tankar patch :/


signatur

Korvspad.

Medlem

Ja, FZ är skitslött atm, hela tiden blir det anslutningen bröts och det tar år att ladda... =/


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Fy faan! Det säger jag bara! Suttit sen runt kl 11 imorse med Blizzard Downloadern och den är fortfarande bara på 31%!!! estimated time left 10hrs....fy fan!

Jag vet inte varför det går så segt?? Är det windows brandväggen som inte tillåter nå mer trafik skall gå igenom än 30kb/s? Eller är det mitt Bitdefender 2008 antivius program?!?

FAAN!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Hmm, segt o ladda ner men de gör ändå inget. De flesta servrarna är nere/laggar satan på grund av att det är så många som vill in samtidigt. 76% nu sen får jag sitta i kö med de andra glada:)

Inaktiv

Alla som sitter och gnäller på att det är slött att tanka ner så här på patchdagen kanske borde lära sig att ha Blizzards bakgrundsnedladdare i gång när patcharna börjar pytsas ut i fortsättningen..

Inaktiv

man kunde ladda ner denna patch för flera veckor sedan. MEn nu släpptes den.

Mina polare hade redan laddat ner denna så dom kunde bara sätta igång och lira.

Läs istället..

Medlem

Jävlar vad segt forumet går för mig, är det denna patchen som ställer till det?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Testpilot
Skrivet av showerguy:

man kunde ladda ner denna patch för flera veckor sedan. MEn nu släpptes den.

Mina polare hade redan laddat ner denna så dom kunde bara sätta igång och lira.

Läs istället..

Var hittar man sådant? , jag trodde det var preload i background downloadern men det var ju inte så.

Kan ju vara bra o veta sen inför Lich King släppet så man slipper harva med de andra miljonerna

Medlem

ställde in talentpoints o sen startar d om servern, ska bli kul o testa living bomb med min mage

Medlem
Skrivet av igloo-:

ställde in talentpoints o sen startar d om servern, ska bli kul o testa living bomb med min mage

http://www.fz.se/bloggar/blandmas/p=10505 8)


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Härliga FZ! Härliga filarkiv! Jubel! Hyllningar! Glädje!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem
Skrivet av Nipster:

Alla som sitter och gnäller på att det är slött att tanka ner så här på patchdagen kanske borde lära sig att ha Blizzards bakgrundsnedladdare i gång när patcharna börjar pytsas ut i fortsättningen..

Har aldrig downloadern igång i bakgrunden, tog ca. 20 minuter att få ner båda patcharna via Blizz downloader för en stund sedan. Nice med torrent-liknande DL på det viset

Dock är ju dom flesta servrarna nere i vilket fall som :/


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Härligt har väntat ett tag på att patchen skulle komma här på FZ.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Fan, jag får något CRC Missmatch error när ja patchar skiten, börjar bli jävligt otålig
Vill in o pewpewa med min ret paladin

Medlem

Shattered Hand PVP är nere
Han in och sätta mina poäng och klippa mig. Sedan "server reboot" har inte kommit upp på 2 timmar nu.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Alltid kul med köer...

Medlem

Helt ospelbart just nu.


signatur
Inaktiv

Tjena, har inte laddat ner patcharna manuellt innan men var tvungen till det nu eftersom min ISP (bahnhof) strular. Någon som kan tipsa mig om hur jag applyar de manuellt nedladdade patcharna ?

Inaktiv

Vad är det med banhof ? jag har osså problem kommer till 97% sen går det inte mer... har inte haf probs förrut

12
Skriv svar