TGS: bilder från White Knight

Robot
Medlem
TGS: bilder från White Knight

Oooo - mer JRPG (ish) godis att se fram emot.


signatur
Medlem

Vackert.

Någon som känner sig generös nog att skänka en PS3:a till en fattig student? :> lol.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Detta är ett av de PS3 spel jag ser mest fram emot och motiverar ett köp av konsolen

Medlem

Jag blev riktigt sugen på detta efter att ha sett combat systemet. ser betydligt mer levande ut än alla rpg jag hittills spelat. Framför allt för att det inte är turbaserat men ändå inte "buttom mashing"
BTW. Spelet kommer stödja 1080p native och ha online co-op.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Co-op. VAJERT!


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv
Skrivet av Lootskin:

VAJERT!

Suck...

Medlem

Suck så mycket intressant i år och nästa år. Kommer pengarna räcka?

Medlem

Rollspel är alltid kul


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

e mig nu FFS!

Medlem

Fan va det ser lockande ut. Och om det är co-op så blir det ju genast mer attraktivt!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

den där bilden på grodorna måste vara årets stördaste screenshot.

Medlem
Skrivet av Bazil:
Skrivet av Lootskin:

VAJERT!

Suck...

Nått fel med att tycka att nått är vajert? Stick.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Deras senaste spel, Rogue Galaxy till PS2, var ju extremt snygg och tekniskt imponerande, men resten kändes rätt mediokert. Hoppas det inte blir så här.

Medlem

Snyggt som fan, synd att det verkar vara ett jrpg bara. Avskyr dom spelen. Inte blir det bättre av att paddorna har lite Phantom Menace feeling över sig... usch!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar