Plåtat - Heavy Rain
Varför bara till Ps3??
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
Vackert fy va jag längtar :up::up::up:
Mycket vackert spel. Quantic Dream har anställt en arkitekt för att skapa husen så verkliga som möjligt. De ska också se till att föremålen och möbler endast ska användas en gång. Det vill säga att varje nytt område du är på ska ha nya saker och möbler. Allt för att skapa en så realistiskt miljö som möjligt. Ambitionerna är skyhöga och jag älskar dem för det.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Det enda någorlunda färska ingame-material som visats är från den demoversion som kördes på Games Convention och det var gjort för visning inför press. De lät medvetet bli att visa uppdrag från spelet, detta för att inte avslöja för mycket. I GC-demon regnade det, därav det ständigt dåliga vädret.
fyfan så jag längtar!!!
Mycket vackert spel. Quantic Dream har anställt en arkitekt för att skapa husen så verkliga som möjligt. De ska också se till att föremålen och möbler endast ska användas en gång. Det vill säga att varje nytt område du är på ska ha nya saker och möbler. Allt för att skapa en så realistiskt miljö som möjligt. Ambitionerna är skyhöga och jag älskar dem för det.
Mm, sen är det också samma typ av gameplay som Fahrenheit. Gå till ett ställe, prata lite, oj något händer!, klicka på vänster eller höger piltangent.
Fahrenheit med annan story. Jag säger inte att det är dåligt, men deras ambitioner är inte skyhöga på alla punkter.
"When corporations create the music we all lose."
Mycket vackert spel. Quantic Dream har anställt en arkitekt för att skapa husen så verkliga som möjligt. De ska också se till att föremålen och möbler endast ska användas en gång. Det vill säga att varje nytt område du är på ska ha nya saker och möbler. Allt för att skapa en så realistiskt miljö som möjligt. Ambitionerna är skyhöga och jag älskar dem för det.
Mm, sen är det också samma typ av gameplay som Fahrenheit. Gå till ett ställe, prata lite, oj något händer!, klicka på vänster eller höger piltangent.
Fahrenheit med annan story. Jag säger inte att det är dåligt, men deras ambitioner är inte skyhöga på alla punkter.
Då har du läst på för lite vad de verkligen vill. Har både superplay och Level hemma och där är en hel del smaskig fakta som visar att de vill utveckla detta till något ännu bättre. Sedan att "trycka på några knappar" är helt fel uppfattat, du kan strunta i dem och låta din karaktär dö, spelet forsätter. Du kan trycka fel och spelet forsätter på de NYA förutsättningarna. Spelet är väldigt dynamisk. Bara den delen visar att de vill så mycket mer.
Men visst kan vara skeptisk och ha låga förväntningar.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
ÖÖÖÖHH...köpa!
Word! :up::heart::up:
Jäklar, ser imponerande ut!
HÅRT REGN YEAH!
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/