The Conduits grafikeffekter filmade

Robot
Medlem
The Conduits grafikeffekter filmade

Det ser ändå ut som något Ps2:an kan kräma ur sig!

Men jag är inget grafikfreak, ser fram emot det här spelet!

Medlem

Vill ha vill ha vill ha vill ha!!!

Medlem

Ser bra ut - för att vara på Wii.

Att man kan pressa ut sånt ur den lilla lådan har nog underskattat min wii.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Synd bara på kontrollerna...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Hade aldrig trott det var Wii om jag inte läst det.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är inte dessa tekniker som är flera år gamla? Sitter inte Halo 2 med samma effekter på Xbox?

Känns föga imponerande. Jag trodde faktiskt att detta skulle vara standard saker även för en Wii. Men tydligen hade jag fel. Kul för de som har en Wii att de faktiskt kan komma spel som utnyttjar dessa effekter i alla fall.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Fördelen Wii har över Ps2 är ju kontrollen som jag anser borde vara mer lämpad för FPS än valiga analoga spakar.
Minns fortfarande första gången jag spelade Black på PS2 och hur jävla snyggt det såg ut på den maskinen.

Black så precis lika dant ut som det på Xbox1 som ansång vara en starkare maskin när den kom ut.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

När jag såg det här tänkte jag "Vad är grejen??". Jag inser nu att jag har gått och blivit riktigt bortskämd av spel som Bioshock och Call of Duty 4.


signatur
Medlem

Inte särskilt impad, dessa tekniker har ju funnits i spel i 6-7 år typ. Bra grafikmotor eller ej, spelets grafik dras ner enormt av den usla designen ändå.

Sen varför har de samplat ljud i från Metroid Prime spelen ^^?


signatur

<3

Medlem

Jag gillar hur de visar "depth of field" med ett kikarsikte, som att det skulle bli brutal skillnad...

Medlem

Jo, var väl helt okej! Sen gameplay:en var väl sådär Han sköt ju några snubbar i ansiktet som varken dog eller visade på något sätt att de blev träffade.

De kanske borde ha nöjt sig med fulare grafik och satsat på gameplay


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

grafiken var väl bra för att vara på wii

Medlem

Ser ju helt klart godkänt ut.


signatur
Medlem
Skrivet av mullet:

Jo, var väl helt okej! Sen gameplay:en var väl sådär Han sköt ju några snubbar i ansiktet som varken dog eller visade på något sätt att de blev träffade.

De kanske borde ha nöjt sig med fulare grafik och satsat på gameplay

Jag tror inte han sköt på dom alls. Han (hon?) bara tittade på dom genom kikarsiktet.


signatur
Medlem

Plastiga ljudeffekter!

Och varför ska folk jämt jämföra Wii med PS2 när GCN har bättre hårdvara än PS2 och Wii är dubbelt så bra som GCN?

Medlem

Bra att dom inte rushar ut spelet bara som alla andra tredje parts utvecklare gör till wii.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Jag tycker det ser rätt kass ut faktiskt.

Medlem

GIVE IT BETTER SOUND! NOW! =(

Inaktiv

Dubbelt så bra ska man ta med en nypa salt.

Hmmm... inget direkt märkvärdigt. Mest utvecklarna som tycker de är duktiga antagligen vattnet var hyfsat men det är typ allt. Det här kunde man göra på 3-4 år gammal PC hårdvara (kanske äldre).

Medlem

Det enda spelet jag vill ha till Wii som inte handlar om Super Mario.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Tyckte det var väldigt imponerande för att vara wii.

Medlem
Medlem

Problemet är ju som alltid också att man vill ha hd-upplösningen.

Inaktiv

Lite bättre än red steel....

Red steel samt sportspelen är det ända jag spelat på WII. Var rätt skoj ändå, men maskinen är inget jag kommer skaffa.

Inaktiv

Själv föredrar jag ju då nöjesfälten före konstmuseum... men vi är ju alla olika.

Medlem

kan vara nice, call of duty till wii fick mig att föredra wii-kontroller framför mus och tangentbord. Aldrig klarat av psX eller xboxX kontroller för FPS men till Wii funkar de perfa!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

mycket imponerande optimering till wii:ns hårdvara


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Conduit är tyvärr en av de orsakerna till att jag sålde Wii. Jag hade trott att det skulle pressa systemet lite mer än det faktiskt gjorde (enligt bilder, filmer etc). Men detta visar endast att även om man lyckas pressa systemet tekniskt mkt, så kommer man inte långt om man inte har spännande design etc. Super Mario Galaxy har till exempel exceptionellt bra grafik, men det är en helt annan "tecknad"-stil förvisso.

Men vi får för Wii:s skull verkligen hoppas att någon lyckas ta tekniken bakom conduit och gör något med spännande design också. I så fall kan det nog bli riktigt bra

12
Skriv svar