Uwe Bolls spel filmat

KoP
Medlem
Skrivet av SteinbergX:
Citat:

Äsch, det är inget fel med att gilla den där filmen.
Det är bara inne att hata Uwe Boll för att alla andra gör det

Personligen hatar jag Uwe Boll för att jag tycker han är den överlägset sämste filmskapare jag någonsin haft missnöjet att bevittna... Alone in the dark, Postal, House of the dead, Blood rayne... samtliga hamnar på min högst personliga lista över dom sämsta filmer jag någonsin sett.

...och nu sitter jag och gruvar mej för att han ska förstöra Far cry också... *snyft*

Om du nu hatar Uwe Boll.. varför tvingar du dig själv gång på gång att genomlida hans alster? Nåväl, vissa gillar väl s/m. Dessutom är "hatar" ett så starkt laddat ord.. kan vi inte nöja oss med "ogillar"?

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

"But there are things they didn't prepare you for"

Vad förberedde dom mig inte på? En helikopter?

tja, vet man något om vietnamkriget så vet man nog att de mötte en hel del gerilla krigsföring. Att slåss i tunnlar var nog inget de tränade för.

Bara för att Boll är inblandad behöver man inte komma med en massa omotiverade negativa kommentarer. Många av kommentarerna här är sådana.
Visst han är kass på filmer, men det är ju knappast han som gör spelet själv. vem vet det blir kanske bra?!

Det såg inte speciellt dåligt ut, tyckte jag...man får väl se när det kommer och ge det en chans


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Citat:

Om du nu hatar Uwe Boll.. varför tvingar du dig själv gång på gång att genomlida hans alster? Nåväl, vissa gillar väl s/m. Dessutom är "hatar" ett så starkt laddat ord.. kan vi inte nöja oss med "ogillar"?

Enkelt! Därför att jag älskar spelen han baserat sina filmer på... Alone in the dark tex, mitt absoluta favoritspel tillsammans med Doom när jag växte upp... och filmatiseringen var ju en styggelse utan dess like - som i förlängningen förstörde alla möjligheter för någon annan att göra en vettig film på.

Ok ok, "hata" är fel ord. "Ogillar starkt är bättre". Jag körde på på inlägget tidigare om att det skulle vara trendigt att hata Uwe Boll. F'låt för mina hårda ord....

Citat:

Så om en fotbollsspelare i din favoritklubb är värdelös, så hatar du honom? Så om en skådespelare är värdelös, hatar du honom? Så om din brevbärare, aldrig fattat knycket med att leverera ut brev på ett bra sätt, hatar du honom?

Äru dum eller?

Vilken dålig jämförelse!
I Uwe Bolls fall vore det mer likt om någon köpte upp ett helt fotbollslag, som man älskade, och ersatte alla bra spelare med blinda enbenta apor...


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Var det bara jag eller känns det dära som det har en massa år på nacken


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Skrivet av Sillage:

Var det bara jag eller känns det dära som det har en massa år på nacken

Spelar roll finns många spel man kan säga det om som är bäst av alla.


signatur
Medlem

Ahaha, ser helt B ut. srsly.

"ARE YOU A BAD ENOUGH DUDE TO RESCUE THE PRESIDENT?"

Medlem

På något sätt blev jag inte alls sugen på spelet i trailern, jag blev istället väldigt sugen att installera Vietcong


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Haha! Om man ser HD versionen ser man att i scenerna med helikoptern har dom glömt att ta bort texten från in game filmen.."Shit! In a few minutes this place will be swarming with more zipperheads. The tunnels are my only chance. must be my lucky fucking day."

Medlem

Bra att det laggar, alternativt de vill få de se ut som om det laggar.

Idén om tunnlar o miljön var ok, men hur jädra intressant är det egentligen? "Ditt siktes område är begränsat till saker precis framför dig" woopie doo.

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

På något sätt blev jag inte alls sugen på spelet i trailern, jag blev istället väldigt sugen att installera Vietcong

Ja, det var det enda jag såg framför mig. Vietcong.

Visst, finns många spel som handlar om samma tema, men dom försöker iallafall få dom att verka unika, genom att försöka ta det ur olika perspektiv osv.
Men det här...känns som en rak ripoff av vietcong

Snart får vi Farcry The Movie: The Game!
"and there was much rejoicing, yaay"

Medlem

"Tunnel Rats 1968 släpps i höst. Det är alltså läge att börja bunkra upp konserver, salt fisk och andra livsnödvändigheter då apokalypsen är nära."

rofl ^^

Medlem

Det laggade ganska hyffsat. Det såg dock ok ut, men såg ändå lite stelt ut. Och eftersom det är bollen så kommer knappast spelet erbjuda nån vidare storyline... Eller nåt annat förutom mass-slakt. Nae jag håller mig nog undan.

Medlem

HAHHAHAHAAHHAAHA

MFC
Medlem

Två saker...

1. "BOLL AG"
2. Vilket skitspel!

LMAO!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Vilken dålig framrate.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Jag tycker faktiskt synd om den här snubben, en så kallad amatör borde jag tilläga. Desvärre så var trailern urkass måste jag också säga (min åsikt) . Jag tror faktiskt att han inte kommer tjäna något på sitt lila spel. Det är trailern som avgör om man ska köpa spelet eller ej, iallafall för mig.

Medlem

Värt att testa. Men värt att köpa? Knappast.

Medlem

Tyck inte synd om Bollen. Det är en mångmiljonär med en talang för att förstöra konstverk.

Medlem

Ser fult ut, tråkigt, låg fps, och med 100% säkerhet kan vi nog säga att det är en dålig story också.

Ja det där spelet blir nog bra....INTE

Inaktiv

postal filmen var ju asskön ^^


signatur

a"C"RED -

Medlem

Uwe Boll: "I'm happy with the game."

Där har vi en kvalitetsstämpel som heter duga!

*viss ironi går att finna i detta inlägg*

Medlem

Nackdelen är ju att ingen kommer att köpa detta då Uwe Boll är "bakom det". Även om spelet skulle ha varit bra så skulle det ha sålt dåligt då en hel del % av världens befolkning hatar Uwe Boll.

Man tycker nästan synd om de som utvecklar spelet.

Medlem

Hahaha. Snacka om att det ser ut som ett skräpspel. Om han säljer skapligt så borde det ju om inte annat kanske gå jämnt ut med utvecklingskostnaderna.

Skrivet av Petah:

Nackdelen är ju att ingen kommer att köpa detta då Uwe Boll är "bakom det". Även om spelet skulle ha varit bra så skulle det ha sålt dåligt då en hel del % av världens befolkning hatar Uwe Boll.

Man tycker nästan synd om de som utvecklar spelet.

Jag köper det iallafall så kan resten av er sitta och gulla med ert perfekta "Spore".

LOL


signatur
Inaktiv

Inte så imponerad måste jag tillägga.

Medlem

Såg trevligt nog för att man skulle vilja spela det. Såg ut att ha känsla iaf

Medlem
Skrivet av SteinbergX:
Citat:

Äsch, det är inget fel med att gilla den där filmen.
Det är bara inne att hata Uwe Boll för att alla andra gör det

Personligen hatar jag Uwe Boll för att jag tycker han är den överlägset sämste filmskapare jag någonsin haft missnöjet att bevittna... Alone in the dark, Postal, House of the dead, Blood rayne... samtliga hamnar på min högst personliga lista över dom sämsta filmer jag någonsin sett.

...och nu sitter jag och gruvar mej för att han ska förstöra Far cry också... *snyft*

håller med! jag har sett sjukt många filmer och hans filmer är några av dom mest sämsta filmer jag någonsin sett!
men angående detta spelet så ser det ganska tråkigt ut. animationerna ser ritkigt stela ut. ljudeffekterna är kassa och SJUKT mycket bloom. men men. får väl testa det när det kommer ett demo. gör det inte det så lär jag inte ens köpa det även om det hade kostat mig 99kr

Medlem

ni som avskyr uwe boll kan ju ta och prova på och göra egna filmer.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

KoP
Medlem
Skrivet av MazZ:
Skrivet av SteinbergX:
Citat:

Äsch, det är inget fel med att gilla den där filmen.
Det är bara inne att hata Uwe Boll för att alla andra gör det

Personligen hatar jag Uwe Boll för att jag tycker han är den överlägset sämste filmskapare jag någonsin haft missnöjet att bevittna... Alone in the dark, Postal, House of the dead, Blood rayne... samtliga hamnar på min högst personliga lista över dom sämsta filmer jag någonsin sett.

...och nu sitter jag och gruvar mej för att han ska förstöra Far cry också... *snyft*

håller med! jag har sett sjukt många filmer och hans filmer är några av dom mest sämsta filmer jag någonsin sett!
men angående detta spelet så ser det ganska tråkigt ut. animationerna ser ritkigt stela ut. ljudeffekterna är kassa och SJUKT mycket bloom. men men. får väl testa det när det kommer ett demo. gör det inte det så lär jag inte ens köpa det även om det hade kostat mig 99kr

Du har inte hört talas Om Ed Wood eller Mats-Helge Olsson va?

Medlem
Skrivet av Fenix:

ni som avskyr uwe boll kan ju ta och prova på och göra egna filmer.

Om man är dålig på att göra filmer eller om man inte vet hur så ska man inte göra dom.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

123
Skriv svar