Forum Spooky´um. Den rysliga tipsar tråden.
Night of the sacrifice
"The game takes place as five college students visit Tsukuyomi Ravine, a place where sacrifices were once performed. The Wiimote will be used as a flashlight, similar to Alan Wake".
Tyvärr verkar det som det endast kommer släppas i Japan, om nu inte protesterna från omvärlden lyckas övertyga, vi får se helt enkelt.
Intressant fakto är att Night of the sacrifice har stöd för Wii balance board, kommer vi att styra spelet med hela vår kropp i ett försök till större interaktion. ( försöker hålla steg med Move och Kinect )
Night of the Sacrifice släpps i japan den 24 mars 2011 endast till Wii.:|
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
JUMPSCARE!! - Eek.
Några kommande spel som jag har väääldigt höga förväntningar på. Speciellt då de drar en kontrast mot hög aktuella Dead Space 2.
Lucius
Alpha Polaris
Asylum
Lovecraft ftw.
Black Mirror III
Alter Ego ( något för vår inhemska bloggare? )
Tyvärr får ni hitta info själva då jag är rädd att inlägget blir för långt annars.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Underbart inlägg Traveller in time, tackar jag ödmjukast för.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
[b]Varför är det så kallt?...Som om temperaturen på forumet plötsligt sjönk![/b].
Ibland lönar det sig att spelunka runt på nätet.
Hittade detta ikväll och har inte kunnat slita mig från spelen tills dess.
Några är skräp men det finns guldkorn, som Ghostscape 2 The Cabin.
Enjoy!
Scary Games <=
[http://www.gameshed.com/Scary-Games/Ghostscape-2-The-Cabin/play.html Ghostscape 2
The Cabin] <=
[b]Jeepers, Creepers..[/b]
Nej inte Minecraft!.
Nu är det snart dags....Dags för vadå? Remaken av Kult klassikern The Thing såklart. Beräknad Premiär i Staterna i April. Så för oss blir det först framåt hösten.
The Thing, 2011
Frågan är om den kan komma att bli lika krypande klaustrofobisk som John Carpenters filmatiserade Version av novellen
"Who Goes There?".
Personligen är jag extremt skeptisk då de i den nya versionen dras med "nya skådisar", ni vet de där som bara duger till att skrika "Oh my god" och "we have to get out of here!" sen mums slafs för monstret. Ta tillbaka Kurt Russell please! Nåja isande kyla och digitala monster istl för animatroniska dockor. Räck upp en hand om ni tror att filmen blir underhållande men inte lika bra som
Carpenters version.
ja den e fake
den riktiga ser ut så här:
Det är dock inte tal om en remake, det ska vara en prequel Antagligen vad som hände på den norska basen, även om det är wierd då de talar engelska.
Men ställer mig skeptiskt. Kommer se den men har inga för hoppningar alls. Tyckte de ärligt kunde låta det ligga. Vilka spelade spelet btw? Fan att det var en ganska okej uppföljare till filmen även om det hade sina väldigt tydliga brister ibland.
Videomupp
Är också rätt skeptisk till nya the Thing filmen. Den kommer nog bli rätt medioker som bäst.
Du får ni hålla i er gott folk, för nu kommer något skrämmande!
En sjukt välskriven fanfiction historia som sedan blivit dramatiserad. Enjoy...I sure did
Hoppsan. Visst ska det vara Prequel och inte remake!. Skrev lite fel där:)
Tarmböld
HAHA! Vad har inte Garrys mod givit oss genom åren.
Prequel! ( kanske borde redigera bort det där i inlägget, blir så mycket missförstånd)
Den äkta trailern är längst ner i inlägget.
John Carpenters The Thing is awsome!