Lär dig mer om krigarklassen i MMO-rollspelet Rift
Ser bra ut. Fungerar ungefär som LotROs trait-system, fast detta verkar vara mer anpassningsbart och dynamiskt.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Jag har ju svårt att se hur de ska kunna balansera ett spel med så många class-combos då Blizzard lägger ner galet mycket energi på att hålla Wow hyffsat balanserat, men med mycket färre klasser/specar.
I övrigt ser spelet snyggt ut, som vanligt, återstår att se om det håller vad det lovar eller blir ett MMO i mängden som blir free-to-play om ett år.
WoW?
Ungefär lika meningsfullt att säga som att alla billar idag är ripp-offs på den första.
Vilket skulle vara ett helt befogat påstående.
-Är det en Kia eller en Toyota?
-Äsch, samma skit!
Jag vet inte hur många såna här "crash n' brun" projekt som dykt upp sedan wow kom. Jag får anta att det här också kommer födas med enda foten i graven.
Jag har ju svårt att se hur de ska kunna balansera ett spel med så många class-combos då Blizzard lägger ner galet mycket energi på att hålla
Halva poängen är väl i och för sig att alla souls inte behöver vara balanserade. Huvudsaken är att var och en av de 4 huvudklasserna kan funka i grupp/PvP/solo. Därför som det är så enkelt att byta mellan olika uppsättningar.
Kanske t.o.m. blir lite sten sax påse i PvP att alla souls kan slå någon, men ingen kan slå alla.