World of Tanks får släppdatum

Robot
World of Tanks får släppdatum

Free-to-play-baserat stridsvagnskrigande släpps nästa månad, meddelar Wargaming.

#world-of-tanks, #wargaming


Medlem
World of Tanks får släppdatum

Fan vad gött! Jag å vännerna har väntat länge på detta. Nu jefflar blir det nöta tanks igen!

Medlem

Lite synd att man tappar alla sina vagnar, menmen det blir nog bra, särskilt med de nya som är på väg!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Jag har helt spelat mig trött på WoT

beta i 1 år är galet lång beta, och att spela upp allt igen och alt lägga pengar på det?
nja tack.

Medlem

Bögspel, DEV är helt idiotiska i detta spel, lyssnar inte alls på spelarna och havla arsenalen av rysstanks var gjorde EFTER kriget, och inte en enda med tyskland.

Jävla ryssar.

Medlem

World of Tanks har också världsrekordet för flest antal spelare online samtidigt på en och samma MMO-server. Det slogs den 23 januari i år, då spelets ryska server hade 91 311 krigande personer samtidigt.

kallar bs på detta. eve online har över 100 000 spelare online på en server

Medlem
Skrivet av Galming:

World of Tanks har också världsrekordet för flest antal spelare online samtidigt på en och samma MMO-server. Det slogs den 23 januari i år, då spelets ryska server hade 91 311 krigande personer samtidigt.

kallar bs på detta. eve online har över 100 000 spelare online på en server

Absolut, förövrigt spelar man ju bara 30 spelare per spel i WoT. Isåfall borde väl Call of duty modernwarfare ligga i samma kategori. Eve har väl alla i samma spel?

Medlem

Håller med om att ryska tanks är biased, allt från att de av någon anledning har bättre camo (som de inte ska ha, men ingen brådska att fixa det direkt...) och att de är allmänt bättre än andra. Men då känns det extra skönt att sitta där i sin JagdTiger med 250mm frontarmor och spränga sönder alla IS-4 dårar och skratta så det hörs ända till moskva

Medlem

Äntligen här ska nötas tanks


signatur

Jäh!

Medlem

roligt lir detta ligger på ca 4300 matcher så det kommer kännas när man blir av med allt

Medlem
Skrivet av lyrael:
Skrivet av Galming:

World of Tanks har också världsrekordet för flest antal spelare online samtidigt på en och samma MMO-server. Det slogs den 23 januari i år, då spelets ryska server hade 91 311 krigande personer samtidigt.

kallar bs på detta. eve online har över 100 000 spelare online på en server

Absolut, förövrigt spelar man ju bara 30 spelare per spel i WoT. Isåfall borde väl Call of duty modernwarfare ligga i samma kategori. Eve har väl alla i samma spel?

Stämmer bra, alla är i samma universum där. Samma server. WoT har varken MMO rekord eller serverrekord.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Det är kanske så att EVE ligger på ett serverkluster?


signatur

Supervisor Skyttegrav.se
#skyttegrav.se @ irc.quakenet.net

Inaktiv

Jag tycker att spelet är bra balanserat. Tyskarna hade övertag vad gällde materiel i början av kriget, men det vände mot slutet när T34 producerades i stora mängder.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Bögspel, DEV är helt idiotiska i detta spel, lyssnar inte alls på spelarna och havla arsenalen av rysstanks var gjorde EFTER kriget, och inte en enda med tyskland.

Jävla ryssar.

Haha, hur tänker du?!
Menar du att Ryssarna skulle ha kanske 5 olika vagnar? All deras produktion och forskning av vagnar kom väl lagom till Sovjetunionen, dvs efter andra världskriget. Och att Tyskland inte har det är kanske för att deras ekonomi blev förstörd av kriget, och om jag vill minnas så fick de inte ha någon produktion av vapen överhuvudtaget. Dessutom finns det ingen klar tidsperiod som de inriktar sig på, bara att de inte har allt för gamla eller nya vagnar. Det heter ju inte "World war II: Wold of tanks". Sedan att de inte lyssnar på spelarna kan jag inte yttra mig något om
Tänk lite innan du yttrar dig.

Medlem
Skrivet av Zaoeon:
Skrivet av totte1015:

Bögspel, DEV är helt idiotiska i detta spel, lyssnar inte alls på spelarna och havla arsenalen av rysstanks var gjorde EFTER kriget, och inte en enda med tyskland.

Jävla ryssar.

Haha, hur tänker du?!
Menar du att Ryssarna skulle ha kanske 5 olika vagnar? All deras produktion och forskning av vagnar kom väl lagom till Sovjetunionen, dvs efter andra världskriget. Och att Tyskland inte har det är kanske för att deras ekonomi blev förstörd av kriget, och om jag vill minnas så fick de inte ha någon produktion av vapen överhuvudtaget. Dessutom finns det ingen klar tidsperiod som de inriktar sig på, bara att de inte har allt för gamla eller nya vagnar. Det heter ju inte "World war II: Wold of tanks". Sedan att de inte lyssnar på spelarna kan jag inte yttra mig något om
Tänk lite innan du yttrar dig.

Jag kunde inte ha sagt det bärre själv.

Medlem

EVE har inte en server, det är att det är flera många servrar som jobbar ihop. Olika områden etc.
En enda server hade varit lite hårt.

Ish
Medlem

Själv har man ju spelat sig trött på betan.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Det finns ju inget som gör att man FORTSÄTTER spela när man väl kommit upp sig.
Därför slutade jag spela.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Ish
Medlem

Förstår inte riktigt varför de har beta, speciellt så lång när de ändå inte tänker ta betalt för det.. Å vad jag sett har det inte varit någon reklam involverat heller?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av totte1015:

Bögspel, DEV är helt idiotiska i detta spel, lyssnar inte alls på spelarna och havla arsenalen av rysstanks var gjorde EFTER kriget, och inte en enda med tyskland.

Jävla ryssar.

Dem har väl skrivit vid flera tillfällen att stridsvagnarna är från lite innan WW2 fram till Korea Krigen?

Jag kan inget om strv historia dock, så det är möjligt att vissa av de ryska stridsvagarna är lite "fuskiga", t.ex. jag tycker inte direkt om den stridsvagnen som kommer upp i 75km/h och kan ändå skjuta halvbra medans man kör -.-

Ish
Medlem

Nästan ingen av de ryska vagnarna var annat än prototyper (T34 det självklara undantaget). Jag tror till och med att INGET av deras artilleri som finns i spelet ens vart byggda i mer än mycket små antal/prototyper.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Om man högerklickar på en tank i tank tree eller i shopen så kommer det upp en ny ruta. Där står lite info om tanken man klickat på, antal byggda ex ,om den någonsin sattes in i tjänst osv.

Men som sagt, det är inte många som verkligen gjort tjänst, förutom de mest klassiska.


signatur

Jäh!

Medlem

När clanwars implementeras efter full releasen så kommer det finnas en permanent karta över europa där man slås om kontroll över sektorer, ju mer sektorer man håller desto mer gratis guld får klanen, och angående varför det tagit så lång tid så har min klankledare som jobbar som supermod på deras forum haft en diskussion med Overlord som är huvudkodknackare på wargaming, och det var så att dom inte var beredda på hur mycket feedback västerländska spelare skulle ge och vilka krav dom har, i ryssland sitter dom och betalar redan för vad vi anser inte är ett färdigt spel än,

P.S letar ni efter en klan så kolla in Tankbusters, en av dom äldsta i spelet med många av spelets moderatorer som medlemmar, plus att vi är en av dom få klaner som kommer få förtur att testa clanwars systemet, en beta i betan så att att säga ;D

Medlem

det här med samtidig online är ju rätt så mycket shit snack, att så pass många råkar vara inloggade är en jävla stor skillnad imot att man är 30st som spelar SAMMA battle.
isf har ju Wow slaigt rekord får 1000år sedan med sina miljoner.

Annars så diggar jag WoT riktigt hårt. Har bla IS, IS-3, IS-4, IS-7, JagPanter, Tiger m,m.. så jag har testat både tyska och ryska vagnar, ett stort + sen när man börjar betala, då man vet vilka som är bra resp dåliga!
Det här med ryssar har vagnar efter kriget... man får komma ihåg att det här spelet INTE är ett ww2-spel.
utan det är just World of Tanks. så INGET gnäll där inte
nån whina på prototyper för ryssar, imo är det ju tyskarna som har ett tyngre lass där isf.
ta tex alla VK.
Sen kommer E-serien här framöver som bara är pappers info.
ser fram imot E-serien då man kanske äntligen kan få lite rättvisa imot IS-4 å T54 vagnarna
Just nu skulle jag vilja köra som "tysk" Men ryssarnas vagnar är faan bättre, en IS-4 är så otroligt härlig att köra och bita ifrån.
även om Tyskarnas TD är <3 vilket jag med kommer köra
men kommer man betala å orka spela i 100år för en KT? tveksamnt, kanske för historians skull isf.
E-75/100 är nått jag ska hålla ögonen på iallafall
och det kommer nog bli att jag iallafall får tag i min IS å IS-3, för dom är välldigt bra, och jaa,, en IS-3 helvete, dom är ju så snygga
Går ner i Tyskarnas TD träd så klart.
så långt har jag tänkt iallafall, sen får jag se vad som händer.
va? har du inte sagt nått om USA tanks Ice? Nää det har jag inte gjort.


signatur

R.I.P The_maxx

Ish
Medlem

T54'an är ju överlägset den bästa antar jag? Hade T44 när det var det värsta som fanns å den var ju typ haxxorz.. inte ens kul..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

1
Skriv svar