Mer information om Mass Effect 3 i april

Robot
Mer information om Mass Effect 3 i april

Säg efter mig: Metanyhet! Men i skuggan av arrival torde det vara av intresse att du får reda på mer om trilogins avslutande del redan nästa månad.

#mass-effect-3


Medlem
Mer information om Mass Effect 3 i april

Spank my ass and call me skippy!

Det här ska jag hålla ögonen på


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Så nyheten är att det kommer nyheter? Paradoxal journalistik minst sagt. Eller börjar vi ta efter TV?

Medlem

JAAAAAAAAAA!

Mer information om ME3 är nog bland det bästa som kan komma just nu!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Kokuei:

Så nyheten är att det kommer nyheter? Paradoxal journalistik minst sagt. Eller börjar vi ta efter TV?

Metanyheter är väl inte alltid att föredra, men när det är hett efterlängtade titlar tänker jag nog allt att det är värt ett undantag - eller två.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Ish
Medlem

Jag tycker inte om att få information om att det kommer släppas information :/


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Kokuei:

Så nyheten är att det kommer nyheter? Paradoxal journalistik minst sagt. Eller börjar vi ta efter TV?

Metanyheter är väl inte alltid att föredra, men när det är hett efterlängtade titlar tänker jag nog allt att det är värt ett undantag - eller två.

Jag hade inte anmärkt på detta om det inte börjat se en trend av detta på FZ.se. Detta tillsammans med ett antal artiklar baserade helt på rykten eller dylikt. Företag och siter som "hypar" sina produkter på detta sätt ignorerar jag gärna.

Medlem

Mitt första intryck var "Vafan, måste vi vänta SÅ länge?". Sen kom jag på att April börjar imorgon. Tiden går för fort, men kan ändå inte gå fort nog!

Skrivet av Harpa:
Skrivet av Kokuei:

Så nyheten är att det kommer nyheter? Paradoxal journalistik minst sagt. Eller börjar vi ta efter TV?

Metanyheter är väl inte alltid att föredra, men när det är hett efterlängtade titlar tänker jag nog allt att det är värt ett undantag - eller två.

Jag tycker det är OK...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ish
Medlem
Skrivet av Kokuei:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Kokuei:

Så nyheten är att det kommer nyheter? Paradoxal journalistik minst sagt. Eller börjar vi ta efter TV?

Metanyheter är väl inte alltid att föredra, men när det är hett efterlängtade titlar tänker jag nog allt att det är värt ett undantag - eller två.

Jag hade inte anmärkt på detta om det inte börjat se en trend av detta på FZ.se. Detta tillsammans med ett antal artiklar baserade helt på rykten eller dylikt. Företag och siter som "hypar" sina produkter på detta sätt ignorerar jag gärna.

Håller med till fullo.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

1
Skriv svar