Fable III-demo ute nu

Robot
Fable III-demo ute nu

Du som inte hunnit testa Fable III än kan slanga hem ett demo via Xbox Live nu.

#lionhead-studios, #fable-iii


Medlem
Fable III-demo ute nu

Hahaha stackars kyckling!! Nu tar jag o köper spelet!

Inaktiv

att släppa demos flera månader efter att ett spel slppts är uselt, ett demo ska finnas ute samma dag som spel släpps, eller helst minst 1 vecka innan spel släpps.


signatur

Knower of the unknown

Medlem

fable 3 får 1/5 miljöerna och röst skådespelarna kan inte bära spelet, så grymt tråkigt

Medlem

Äh testade demot samma dag som det släpptes....var inte mkt att hurra över......easy mode rpg crap.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

Äh testade demot samma dag som det släpptes....var inte mkt att hurra över......easy mode rpg crap.

Såklart att det är enkelt..precis som alla andra spel idag.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Äh testade demot samma dag som det släpptes....var inte mkt att hurra över......easy mode rpg crap.

+90000

Inaktiv

Tycker inte pc-versionen är mycket att hänga i granen. Spelet i sig är välgjort i min mening (nej jag har inte spelat tidigare spel i serien), och Xbox 360 versionen som jag också äger gick varm i maskinen för några månader sedan. Men pc-versionen känns som en mycket dåligt genomförd portning, tyvärr. Genom större delen av spelet till pc är det ett konstant "lagg". Inte klassiskt grafik-lagg, snarare som att spelet inte riktigt hinner med när du rör dig. Och nej, det är inte min dator det är fel på. Har testat på lägsta inställningar och även där märks det av. Dessutom fungerar inte kontrollerna korrekt, exempelvis ska man enligt kontrollinställningarna använda skift-knappen för att toggla mellan att springa/kuta och inte springa, men det händer inte ett jota när jag testar att både hålla nere och trycka på den. Testade att byta knapp till caps lock men hände inget då heller.

I min mening ett bra spel, men en usel portning.

1
Skriv svar