Ace Combat: Assault Horizon

Robot
Ace Combat: Assault Horizon

Namcos klassiska arkadflygare byter dikten mot verkligheten. Det här är vår rapport från himmelen.

#ace-combat-assault-horizon


Medlem
Ace Combat: Assault Horizon

Aldrig varit ett fan av flygspel men det här kanske kan vara värt att testa. Verkar trots det sista stycket rätt sjysst att inte bara fokusera på antingen flygplan eller helikopter utan att man får båda delar!

Medlem

Får hoppas dom klämmer in lite mer sim-nivå, flera vyer som cockpit view också som en del gör. Man tröttnar rätt fort om allt går på räls och karriär saknas osv.

Medlem

Sexan var ju schysst, men man tröttnar fort. Det här verkar bli det bästa nånsin med mer variation och häftigare overall.

Bästa musiken

Medlem

Har höga förhoppningar på detta, Ace Combat squadron leader och belkan wars är bland dom bästa spelen jag spelat


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Dem simulerar ju inte g-force det minsta , 360 graders svängar på noll sekunder.. så fail.
Ok det är ingen simulator men ändå vafan..

Medlem
Skrivet av zauii89:

Dem simulerar ju inte g-force det minsta , 360 graders svängar på noll sekunder.. så fail.
Ok det är ingen simulator men ändå vafan..

Därför det klassas som arcade spel och inte simulator.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av zauii89:

Dem simulerar ju inte g-force det minsta , 360 graders svängar på noll sekunder.. så fail.
Ok det är ingen simulator men ändå vafan..

Därför det klassas som arcade spel och inte simulator.

Det står ju arcade/sim genre.

Air Conflicts som kommer nu i veckan har så man kan välja sim-läge för lite mer kontroll över flygningen och mer instrumentering som jag fattade det - eller arcade för enklare hantering.

Det låter ju som en bra idé, ungefär som att välja svårighetsgrad.

Rätt mycket sådana inställningar i bilracing-spelen med olika assist av/på osv.
Kunde Ace Combats också satsa på för att öka speltid om inte annat då man fort tröttnar på flyg som går på räls.

Medlem

Jag har slutat att förivra mig då det gäller spel, antingen är det bra eller rent crap
Apache Airassault, Hawx 1 - 2, Ace combat mm
Finns ett och annat bra, resten är skräp, coola introfilmer och ostigt eller överreckat demo / spel.

Bevisas motsatsen så visst men jag är skeptisk


signatur

Denon / Pioneer

1
Skriv svar