S: Gaming möss, 22" LCD skärm

Medlem
S: Gaming möss, 22" LCD skärm

Tänkte se ifall någon/några där ute kan vara intresserade av lite prylar jag ej har någon användning av just nu.
Vissa saker har jag fått ifrån företagen själva för att utföra beta testning av dessa, därför är dem i närmast nyskick. Detta är mest en intressekoll för min del, men skulle nån av er vara sugna på något så får ni hojta till i tråden så ska jag ta det i beaktning innan jag kastar ut det på tradera eller nått liknande.

Möss:
1.Saitek Cyborg R.A.T. 7 Gaming Mouse - Laser optisk mus som kommer med en tillbehörs låda fullt med olika delar som kan bytas ut för att anpassa musen efter användarens behov. Man kan även justera bredden och längden på musen. Sök på närmsta webbutik för mer info och prisbild.

2. Steelseries Xai - Laser optisk mus byggd för tävlingsinriktade spelare. Musen har en LCD display undertill där man kan justera inställningarna(DPI, sensitivity m.m).
Denna musen är i välfungerande skick men den har använts vid skrivbords arbete av mig. Så den är lite mer sliten undertill än de övriga, annars i ypperligt skick.

3. Mionix NAOS 3200 - LED optisk mus från Svenska Mionix med 3200DPI. Denna musen är nästan helt orörd och tillhör den absolut första batchen av denna mus. Dvs jag fick den innan försäljningen påbörjades av denna modell.

4. Razer Imperator - Laser optisk mus ifrån jätten Razer. Drivs av en av de senaste laser sensorerna och har en skön ergonomisk form. Lite som en blandning mellan Logitech G5(MX500) och Microsoft Explorer 3.0. Sidoknapparna går att justera fram/bak för att lättare nås beroende av hur man håller musen.

Har även en LG Flatron W2252TQ 22" LCD monitor som bara ligger och skräpar här hemma.
Den har använts i kanske 6-7månader på sin höjd och har legat ner plockad därefter.Det sitter en rysligt snabb 2ms TN panel i den som fick många test sidor att se den som den ultimata gaming skärmen när den lanserades. Minimal ghostning och input delay med andra ord. Då kartongen är kastad sedan länge så ser jag dock helst att den hämtas på plats om nån skulle vara intresserad av den. SÅLD!

Är ni intresserad av något så skriv vad ni kan tänkas ge för produkten. Ska det skickas så står köparen för frakten och förskottsbetalning är det som gäller i vanlig ordning.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Skärmen är numera såld och just nu har jag bud på 300kr inkl frakt på XAI och inväntar lite olika bud på RAT 7.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Vad är ditt pris för Razer Imperator?

Medlem
Skrivet av laxan96:

Vad är ditt pris för Razer Imperator?

Fått bud på 300kr än så länge för den + frakten.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem
Skrivet av [NiS:

StarCroW"]

Skrivet av laxan96:

Vad är ditt pris för Razer Imperator?

Fått bud på 300kr än så länge för den + frakten.

Okej då är jag tyvärr inte intresserad

1
Skriv svar