En timmes film av Rise of the Godslayer!

Medlem
En timmes film av Rise of the Godslayer!

(Ny till Age of Conan, eller kanske en gammal spelare som funderat på att återvända? Läs då denna post: Vad har hänt med Age of Conan sedan release?)

Den 7e december visades livestream (som jag själv såg) av RotG betan via xfire. Drygt en timmes (in game) film visades där utvecklarna gick igenom en region i den nya expansionen. I filmen får man bland annat möta två av faktionerna, se 2-3st städer, se några av de nya fienderna, några nya armorset, se stora delar av regionen (som inkluderar grottor, easter eggs, ett stort krig, en invasion av "darkspawn", tiger mountsen, ny AI hos mobs, stora utspridda torn och allt det som listats innan). Ni kommer även att få en hel del information av utvecklarna.

Hoppas ni tycker att denna film är lika intressant och cool som jag gjorde (kom dock ihåg att filmen är från det stängda betastadiet av spelet, så det kommer att finnas gott om grafikbuggar, fysikbuggar och att en hel del npcs kommer att sakna kläder och vapen m.m.).

Tyvärr är filmen inte av bästa kvalité i och med att det var en livestream på xfire.

http://livestream.com/xfire_funcom_priv/video?clipId=pla_5576...

Jag ser grymt mycket fram emot expansionen och jag tror verkligen att Funcom kan vända detta brinnande skepp om de släpper nästa stora patch och denna expansion så smärtfritt som möjligt (håller tummarna att de lärt sig från sina tidigare misstag).

Njut!
/Bronie

Medlem

Ska ta mig en titt.


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar