Vem har inte tänkt?

Medlem
Vem har inte tänkt?

Seriöst, Helsides annonser innan man får gå vidare till länken som man klickade på är det jobbigaste som finns... och ni har det.. fast utan reklam!

Finns det någon bra anledning till det? Det enda som finns är länkar till andra nyheter ni har... Jag har t. ex. eran sida på RSS, då vill jag inte se en stor "reklam" sida för era andra nyheter som jag måste klicka bort.

Medlem

Har du sovit länge? Dom har hållit på med det här ett långt tag nu, men tycker inte det alls är jobbigt och jo, det finns reklam!

signatur

Wai

Medlem

Prövat att inte använda Adblock?

Klaga inte, tar max 2 sek att klicka förbi sidan, dessutom kommer den bara en gång per dag.

signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Redaktör

Den som söker finner. Söker du på ordet "reklam" i denna forumdel ser du att frågan om helsidesreklam varit uppe förr. Svaret är som alltid: det är reklamen som gör att du kan läsa den här sidan utan att behöva betala för det. Tar vi bort reklamen upphör vi att existera - det kostar nämligen jäkligt mycket pengar att driva en sida av denna storlek.

Stäng av annonsblockerare så funkar sajten som den ska. Hittar du på att klicka på en annons eller två så betalar du oss också lite för det jobb alla vi som jobbar med sajten lägger ner på att du ska kunna surfa runt här gratis. Tack.

signatur
1
Skriv svar