Dice avslöjar massiva Battlefield 3-patchar

Robot
Dice avslöjar massiva Battlefield 3-patchar

Dice delar med sig av en groteskt lång fix-lista på ändringar som är på gång till Battlefield 3.

#dice, #battlefield-3


Inaktiv
Dice avslöjar massiva Battlefield 3-patchar

Sjukt jobbig lista att läsa igenom, men det är riktigt positivt då det verkar vara väldigt mycket fixar i alla fall!

Medlem

Jag skulle gärna se att de ändrar så att inte minor och claymores syns på minimappen konstant, utan bara när de är spottade eller nåt sånt.

Medlem

"The MAV can no longer be used as an elevator." Äntligen.


signatur
Medlem

Håller med #2, helt hjärndött egentligen att dom syns hela tiden

Medlem

Och det kallar man att stödja sitt spel.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Att maven ska gå sönder när man kör in i flyg och i soldater är skit, allt annat är varmt välkommet!

Medlem
Skrivet av Redstar:

Jag skulle gärna se att de ändrar så att inte minor och claymores syns på minimappen konstant, utan bara när de är spottade eller nåt sånt.

Antar att man inte kan klandra folk för att de inte orkar läsa igenom allt det där..

"Mines, Claymores, C4 and other deployable items will now only appear on the minimap when spotted by a teammate."


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av bleetzer:

Håller med #2, helt hjärndött egentligen att dom syns hela tiden

Läste lite längre nu, det verkar som om att de fixar det i den här patchen. Står långt ner under gadgets.

Medlem

" Jet and Helicopter collisions should now properly result in the death of both vehicles ". Aww... Verkar som jag inte kan ramma helikoptrar med jeten längre

Medlem
Skrivet av xyanide:

Att maven ska gå sönder när man kör in i flyg och i soldater är skit, allt annat är varmt välkommet!

nu kanske man slipper mav-rammningar. En mav ska inte ha ihjäl saker, speciellt inte flygplan.

Medlem

Mycket som var välkommet där. Förhoppningsvis blir det lite mindre RPG-noobande framöver. Håller med Redstar; använd flygfäet som det är tänkt att man ska använda det.

Skrivet av Redstar:
Skrivet av xyanide:

Att maven ska gå sönder när man kör in i flyg och i soldater är skit, allt annat är varmt välkommet!

nu kanske man slipper mav-rammningar. En mav ska inte ha ihjäl saker, speciellt inte flygplan.

Jag tycker personligen att det var/är sjukt kul att köra över folk med MAVen, speciellt på Metro, 64 spelare. Det var kul så länge det varade! Får dock också säga att det är sjukt skönt att folk inte kommer att kunna glitcha med MAVen längre (läs: hiss).

U MAV BRO?


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

tsk
Medlem

Jävla kass person som är utvecklingschef som har godkänt designen för hur "Klicka för mer information" rutan ser ut, katastrofalt!

Så länge jag inte för fem öre kan lita på att mina träffar räknas så anser jag att Dice har prioriteringsproblem, men för all del, nerfa min favvobössa... >-<

Medlem

Added Extended Mags to the ASVAL. The Extended Mags can be unlocked at 200 kills with the AS VAL.

yay


signatur

Kanelbulle

Medlem
Skrivet av tsk:

Jävla kass person som är utvecklingschef som har godkänt designen för hur "Klicka för mer information" rutan ser ut, katastrofalt!

Jaså? Men du kan inte motivera varför?

Skrivet av Grön:

Så länge jag inte för fem öre kan lita på att mina träffar räknas så anser jag att Dice har prioriteringsproblem, men för all del, nerfa min favvobössa... >-<

Alla mina träffar registreras. Ping-problem på din eller serverns eller den andra personens sida?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Javelin nerfad, flygplan kan inte insta-döda helis längre... Tror visst bestämt att det är dags för team huey att ge sig ut i strid igen!

Medlem

Fett nice update, men tycker att de borde göra små patcher som de släpper ofta istället för stora som de tar tid emellan

Medlem

Här är inlägget på battlelog, lättare att läsa.

[http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/28326547791959...]

Ont, nr 1; Players should no longer take fall damage from short falls. ÄNTLIGEN!

Medlem
Skrivet av Passe:

Här är inlägget på battlelog, lättare att läsa.

[http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/28326547791959...]

Ont, nr 1; Players should no longer take fall damage from short falls. ÄNTLIGEN!

Tycker att de borde göra så att man kan använda fallskärmen tidigare också. Typ som i alla andra bf spel. Nu är det precis så att man hinner få ut den från constructon site byggnader så man tar lite skada.

Medlem

"The MAV can no longer be used as an elevator."

Nu slipper man ett helt lag ovanpå hustak som inte går att komma upp på när det inte finns flyg.

De borde göra så hit-reg är server-side också, fuskprogrammerarna har ju det för lätt i BF3 när det är client-side.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Har väntat länge på denna patchen, ser fram emot förändringar vad gäller attachements, just nu har man liksom samma på alla vapen i stort sett, ingen variation alls. Bra att dom jobbar på spelet!

Medlem

Och vi fick den patch på grund av ett uppror som Fz inte postat om.... även fast jag tipsat om det, sen igår ...

en av dom största siter i bf3 communti har gjort ett uppror mot Ea och hur dom hanterar Dice och bf3.....

Länk här. http://battlefieldo.com/threads/blackout-battlefield.3881/

mer info här : http://battlefieldo.com/threads/blackout-update-we-spoke-they...

Medlem

"The MAV can no longer be used as an elevator."
http://nooooooooooooooo.com/

Medlem
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av Passe:

Här är inlägget på battlelog, lättare att läsa.

[]

Ont, nr 1; Players should no longer take fall damage from short falls. ÄNTLIGEN!

Tycker att de borde göra så att man kan använda fallskärmen tidigare också. Typ som i alla andra bf spel. Nu är det precis så att man hinner få ut den från constructon site byggnader så man tar lite skada.

Ja jag håller med.
När man har läst igenom listan så är det faktiskt ganska många små-"buggar" som man stör sig på. Hoppas patchen rullas ut utan att en massa andra problem uppstår.

Medlem
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av Passe:

Här är inlägget på battlelog, lättare att läsa.

[http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/28326547791959...]

Ont, nr 1; Players should no longer take fall damage from short falls. ÄNTLIGEN!

Tycker att de borde göra så att man kan använda fallskärmen tidigare också. Typ som i alla andra bf spel. Nu är det precis så att man hinner få ut den från constructon site byggnader så man tar lite skada.

Prova och hoppa fallskärm från en sådan byggnad, så får du se hur mycket skärmen hinner vecklas ut.


signatur

what we do in life echoes in eternity

Medlem
Skrivet av twomas:
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av Passe:

Här är inlägget på battlelog, lättare att läsa.

[http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/28326547791959...]

Ont, nr 1; Players should no longer take fall damage from short falls. ÄNTLIGEN!

Tycker att de borde göra så att man kan använda fallskärmen tidigare också. Typ som i alla andra bf spel. Nu är det precis så att man hinner få ut den från constructon site byggnader så man tar lite skada.

Prova och hoppa fallskärm från en sådan byggnad, så får du se hur mycket skärmen hinner vecklas ut.

BF3 är ingen simulator...

Medlem

Fortfarande har squad leadern ingen roll och vad hände med den lovande radion som skulle komma där man kunde ropa på medic eller ammo UTAN att behöva titta efter de och spamma en knapp

edit: såg nu att det inte är fulla listan via battlelog, hoppas de fixar det plus ECM som ibland inte funkar,,

Medlem

Added Horns to all Jeeps.

Yessssss!


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

123
Skriv svar