Färskt men ofärskt gameplay från Zombiu

Robot
Färskt men ofärskt gameplay från Zombiu

Rym från Buckingham Palace! Drottningen är en zombie! Oh wait, hon är visst bara gammal.

#zombiu


Medlem
Färskt men ofärskt gameplay från Zombiu

Ser bra ut, titeln hade väl nte kunnat vart sämre om dom försökt dock.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Klart det kunde heta sämre, hade ju kunnat heta CoD: ZombieU ^^

Skrivet av Preed:

Ser bra ut, titeln hade väl nte kunnat vart sämre om dom försökt dock.

Vänta tills uppföljaren, då kommer det troligtvis heta

ZombiU TOO

Medlem

blir nog ett wii u för mig

Medlem

Pistolen lät ju som en häftapparat annars såg det väl bra ut men inget jag kommer köpa ett wii u för.

Uppföljaren kanske heter ZombieU2 som tidigare nämndes. Den uppsjö av skämt som skulle följe detta får mig att önska att så blir fallet.
"ZombieU 2, yeah well, ZombieU 2 pal!"
"In the naaaame of Braaiinns"

Och jag kryper tillbaka in under mitt köksbord och skämms.

Edit: I min hast att svara så missade jag att eddie the eagle han före. Ära den som äras bör, jag har rättat min text.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Skönt med en nextgen konsol som ser ut och arbetar som en 7års konsol ^^

Spelet kan säkert bli bra, men de kan ju försöka lite med att göra det grafiskt snyggt.

Medlem

Ser skoj ut, dock så har jag personligen ingen glädje av gimmickanvändningen av kontrollen.

Är dock en sådan som spelar med classic controller till alla spel som sdödjer det på wii också av samma anledning.

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Skönt med en nextgen konsol som ser ut och arbetar som en 7års konsol ^^

Spelet kan säkert bli bra, men de kan ju försöka lite med att göra det grafiskt snyggt.

Göra det ultra mega häftigt i grafiken sen slutar folk bry sig efter en timmes spelande. Det är känsla, gameplay och story som får folk att fortsätta spela spelet !

Medlem
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Kerrai:

Skönt med en nextgen konsol som ser ut och arbetar som en 7års konsol ^^

Spelet kan säkert bli bra, men de kan ju försöka lite med att göra det grafiskt snyggt.

Göra det ultra mega häftigt i grafiken sen slutar folk bry sig efter en timmes spelande. Det är känsla, gameplay och story som får folk att fortsätta spela spelet !

Ja för det är ju tokdumt att göra ett det ultra mega häftigt i grafiken och samtidigt ha känsla, gameplay och story. Då hade ännu fler fått upp ögonen och ännu fler hade spelat det.

Nu ser det bara tafatt ut för att vara till nextgen

Medlem

Fattar inte hur folk orkar gnälla på Nintendo, man borde veta vid det här laget hur dom jobbar. Dom kommer alltid ligga steget efter. Men då tjänar dom ju mest pengar av alla på hårdvara också, så jag vågar nog sticka ut hakan och säga att det så här det kommer fortsatta vara i framtiden också. Så fortsätt gnälla

Medlem
Skrivet av Kerrai:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Kerrai:

Skönt med en nextgen konsol som ser ut och arbetar som en 7års konsol ^^

Spelet kan säkert bli bra, men de kan ju försöka lite med att göra det grafiskt snyggt.

Göra det ultra mega häftigt i grafiken sen slutar folk bry sig efter en timmes spelande. Det är känsla, gameplay och story som får folk att fortsätta spela spelet !

Ja för det är ju tokdumt att göra ett det ultra mega häftigt i grafiken och samtidigt ha känsla, gameplay och story. Då hade ännu fler fått upp ögonen och ännu fler hade spelat det.

Nu ser det bara tafatt ut för att vara till nextgen

Det lockar i början det är sant, men när man spelar spelet så tänker man inte på grafiken i spelet. Hörde det från en Lead Programmer, han hade varit på en kurs om vad som håller spelare fast till spelet längst. Gameplay + Story > Grafik, men det menas inte med att det inte ska vara Nextgen grafik. Men jag ser hellre att dem jobbar på bra känsla och gameplay över grafik ifall du förstår vad jag menar ?

Medlem
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Kerrai:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Kerrai:

Skönt med en nextgen konsol som ser ut och arbetar som en 7års konsol ^^

Spelet kan säkert bli bra, men de kan ju försöka lite med att göra det grafiskt snyggt.

Göra det ultra mega häftigt i grafiken sen slutar folk bry sig efter en timmes spelande. Det är känsla, gameplay och story som får folk att fortsätta spela spelet !

Ja för det är ju tokdumt att göra ett det ultra mega häftigt i grafiken och samtidigt ha känsla, gameplay och story. Då hade ännu fler fått upp ögonen och ännu fler hade spelat det.

Nu ser det bara tafatt ut för att vara till nextgen

Det lockar i början det är sant, men när man spelar spelet så tänker man inte på grafiken i spelet. Hörde det från en Lead Programmer, han hade varit på en kurs om vad som håller spelare fast till spelet längst. Gameplay + Story > Grafik, men det menas inte med att det inte ska vara Nextgen grafik. Men jag ser hellre att dem jobbar på bra känsla och gameplay över grafik ifall du förstår vad jag menar ?

Håller med dig, fast nu har vi ju suttit på samma grafik i 7 år nästan så ny och snyggare grafik skulle inte sitta helt fel atm

Medlem
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Kerrai:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Kerrai:

Skönt med en nextgen konsol som ser ut och arbetar som en 7års konsol ^^

Spelet kan säkert bli bra, men de kan ju försöka lite med att göra det grafiskt snyggt.

Göra det ultra mega häftigt i grafiken sen slutar folk bry sig efter en timmes spelande. Det är känsla, gameplay och story som får folk att fortsätta spela spelet !

Ja för det är ju tokdumt att göra ett det ultra mega häftigt i grafiken och samtidigt ha känsla, gameplay och story. Då hade ännu fler fått upp ögonen och ännu fler hade spelat det.

Nu ser det bara tafatt ut för att vara till nextgen

Det lockar i början det är sant, men när man spelar spelet så tänker man inte på grafiken i spelet. Hörde det från en Lead Programmer, han hade varit på en kurs om vad som håller spelare fast till spelet längst. Gameplay + Story > Grafik, men det menas inte med att det inte ska vara Nextgen grafik. Men jag ser hellre att dem jobbar på bra känsla och gameplay över grafik ifall du förstår vad jag menar ?

Håller med dig, fast nu har vi ju suttit på samma grafik i 7 år nästan så ny och snyggare grafik skulle inte sitta helt fel atm

Ja, det hade varit intressant med mera deg i grafikbiten. Men spel som Battlefield och Crysis, dem ser snygga ut. Men är dem särskilt unika, jag ser gärna något sätt att förgylla grafiken och fixa till riktigt fina miljöer och dynamiskt förbättrad omgivning med en intressant grafik som stödjer det hela.

Medlem

Har för mig att jag har läst någonstans att dom kanske kommer att släppa det här spelet till andra konsoler också..... vet inte riktigt, någon annan som vet?

1
Skriv svar