Nya Iphone 4s är bättre än Iphone 4s

Flakmonkey

Ingen har väl missat Apples presentation av Iphone 5 och allt surr som varit kring det. Många har varit besvikna på bristen av intressanta nyheter och innovationer medan andra hävdar att det är det bästa som hänt världen sedan Iphone 4s. Vi har också bjudits på många roliga bilder (främst i stil med de där man gör narr av Iphone 20 som kommer ha 50 rader med ikoner och vara stor som en ljussabel) och artiklar om det, men den bästa jag har sett bjuder den amerikanska talk show-hosten Jimmy Kimmel på när han (eller hans lakej snarare) beger sig ut på stan och presenterar den nya Iphone 5 för gemene man. Givetvis blir de imponerande och hävdar att den är snabbare, lättare, tunnare och bättre färger vilket såklart är trevligt, men problemet är ju bara att de inte testar en Iphone 5 utan en vanlig Iphone 4s.

Visar tydligt hur dumma vi som konsumenter är. Visserligen så var det säkerligen många som upptäckte det direkt också, men jag tror faktiskt att folk hade gått på samma sak även här i Sverige, så jag tror inte att vi kan skylla det här på "korkade amerikaner"

Eftersom den där filmsnutten redan publicerats här på FZ några gånger så får jag ju helt enkelt bjuda på en till där en återuppstånden Steve Jobs får alla att vilja köpa en Iphone 5. Bra skit!

#blogg

Avstängd

Aww, den gode Walter hann före, Simon!

Jag postade den videon igår, men visst är det kul att folk tror sig veta vad de tror sig veta.

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Flakmonkey

Äsch då, får hoppas att någon missade den igår då

Medlem
Flakmonkey

Den visades först i amerikansk TV... så face på oss alla

Medlem

En producent eller liknande såg nog videon före oss alla inklusive alla i Amerika. Så facegran på oss och Amerikanerna.

Skrivet av Nosnos:

Precis

Det är ingen tävling. I vilket fall som helst, hur kul som helst.

signatur

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Nosnos:

Precis

Det är ingen tävling. I vilket fall som helst, hur kul som helst.

han som intervjuade såg det först, så face!!!

Medlem

Pfff! Kameramannen såg sändningen före!

Skrivet av Siken:

Pfff! Kameramannen såg sändningen före!

MMOFP= Massive-Multiple-Online Face-Palm!

signatur

1
Skriv svar