Dreamfall Chapters på Kickstarter

Robot
Dreamfall Chapters på Kickstarter

Den som längtar ihjäl sig efter uppföljaren till Dreamfall och The Longest Journey bör genast uppsöka Kickstarter.

#nyhetstips, #dreamfall-chapters-the-longest-journey-2, #dreamfall-the-longest-journey, #the-longest-journey


Medlem
Dreamfall Chapters på Kickstarter

Självklart petar man in i detta.


signatur

subterranean homesick alien

Redaktör
Ponny

Och... gjort!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Trevligt, hoppas dom får ihop stålar till detta!

Medlem

tack fz! nu har c3d donerat $150

Medlem

Backat direkt! Detta går ju inte att motstå!


signatur

Have a good time!

Medlem

Wallet, let's do this!

Medlem
Medlem
Medlem

TLJ serien är mina favoritspel, speciellt det första. har väntat på detta ögonblicket länge, så alla mina pengar går till Chapters!

k3m
Medlem

Jag älskar kickstarter. För det ger mig en chans att få spela sånt som jag gillar.

Medlem

Märks att denna serie är väldigt omtyckt, $246.186 har donerats då detta skrivs. I år kommer vi få se många av de spel som utvecklats tack vare Kickstarter och jag tror detta kommer bli avgörande för hur många som kan tänka sig fortsätta donera pengar till att spel finansieras på detta sätt.

k3m
Medlem
Skrivet av PcGamer:

Märks att denna serie är väldigt omtyckt, $246.186 har donerats då detta skrivs. I år kommer vi få se många av de spel som utvecklats tack vare Kickstarter och jag tror detta kommer bli avgörande för hur många som kan tänka sig fortsätta donera pengar till att spel finansieras på detta sätt.

Det borde bli så, men jag tror inte det. Folk kommer alltid att sätta pengar på drömmar, det kommer då jag att fortsätta med.

Medlem

Backat å klart, tomt i den digitala plånboken blev det också ^^

Medlem

Fick så mycket gåshud och nostalgi känsla mot slutet av videon. Kände mig alldeles varm inombords och allt deras prat om hur dom vill göra den perfekta uppföljaren

Jag gillar skarpt att dom inte vänder sig till någon elak publisher som stoppar dom från att göra spelet på sitt vis. Kanske det var så att ingen publisher ville ta emot dom heller? I vilket fall som helst spelar det ingen roll, tror det bästa för spelets framtid är kickstarter.

Inaktiv

Den här skall jag stödja. Blir Kickstarterpremiär för min del

Medlem

Underbart <3
Får sätta mig med orginalet som jag aldrig spelat ut när jag köpte det på steam. Personligen så gillade jag Dreamfall mycket mer och får dra igenom det innan man ger sig på Chapters


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det är uppe i 403 980 dollar nu...det verkar gå bra. Dags att lägga in mitt eget bidrag.


signatur

"The following sentence is true. The previus sentence is false.

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Och... gjort!

Tycker du inte att det blir ett trovärdighetsproblem i att du backar ett Kickstarter-projekt med dina egna pengar samtidigt som du skriver nyheter om det? Eftersom du själv investerat pengar finns risken att det kan göra att du blir extra angelägen (medvetet eller omedvetet) om att projektet ska lyckas. Vilket i sådana fall kan påverka nyhetspubliceringen och vilka nyhetstexter som publiceras på sajten.

Nu tror jag inte att det är något större bekymmer, men personligen tycker jag ändå att det är bra att vara lite extra försiktig med att bli ekonomiskt investerad i något man ska nyhetsrapportera kritiskt och neutralt om. Investerade själv i några Kickstarters i början när fenomenet tog fart, men personligen har jag sen dess valt att inte stödja Kickstarters längre just eftersom att jag kan hamna i ett läge där jag behöver skriva nyheter om dem.

1
Skriv svar