Klarar din pc Bad Company 2?

Inaktiv
Skrivet av RobbazSweC:

Vi får bara hoppas att det stödjer 3 skärmar.

http://www.youtube.com/watch?v=Idu0-XxfJsQ

Med AMDs nya "Eyefinity" (en funktion i deras nya grafikkortsserie) så spelar det ingen roll om spelet stödjer flera skärmar eller inte, vad jag har förstått iaf, det fungerar ändå.

-edit- Tihi, läste din lilla blogg och det verkar ju som att du redan visste det. -edit-

signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

nawww nu blir 360'n glad som fan fyller ju detsutom år i mars så det blir perfekt xD

signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Jag kommer köpa detta uppgraderingspaket, så det löser sig nog.

signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Vilka idioter.

"Jag skall köpa en ny dator bara för detta spelet. Håller på och lägger undan pengar för att sen smälla av en dator från KOMPLETT runt mars! Så jag kommer köra detta på max flytande!"

Lägger gladeligen motsvarande en underbar 2-3 veckors semester utomlands på ett spel haha

*facepalm* Så du åker hellre på en semster i 2-3 veckor som du glömmer lika snabbt när du väl kommer in det gamla vanliga på jobbet/skolan än en dator som du antagligen spenderar ett par timmar varje dag om du är en gamer/moddar/design m.m? Vi är ju faktiskt på en sida inriktad mot gamers och inte ett reseforum, så ja antar att majoriteten skulle välja det sistnämnda.

Medlem
Skrivet av Eottt:

Fan känns som om HD4850 kommer få i sig rejält av detta spel... :(:(:(

4850 ligger runt 260 så det det är inga problem;)

Mortalis: vilken stjärna du är!:)

signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Pfff.. Klarar man ju köra på laptopen till och med.. =P

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Jag kommer köpa detta uppgraderingspaket, så det löser sig nog.

Det paketet är inte speciellt prisvärt:P

signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Inga problem alls, men köpet sker till min 360

signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

datorn börjar ju fan blöda snart... har inte uppgraderat datorn sen 06. även fast den var grym då... så suger den nu XD... ne men aja... konstigt att inget Dx 11 kort är med på recommended.

Medlem

Fan skulle jag vilja spela detta för? När vi inte fick spela ettan? Get real, Dice.

signatur

[size="8"]Meh[/size]

Medlem

Dags att köpa 6gb extra minne och en SSD så är jag helt klar

Fan va gött det var i BF2 när man hade bättre dator än alla andra så man kom in först på servern och fick sitt fordon man nu ville ha tex helikopter

Medlem
Skrivet av Fettbulle:

Fan skulle jag vilja spela detta för? När vi inte fick spela ettan? Get real, Dice.

Menar du vi som i VI inskränkta PC spelare som vägrar att röra konsoler?

Medlem

Klarar kraven någorlunda...
Hoppas spelet blir bra!

signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det blir en uppgradering för min del. Får bli i vår, och se om priserna sjunker lite. Måste ändå uppgradera inför Aion Vision.

Skrivet av Fettbulle:

...

Medlem
Inaktiv

Längtar så hååårt

Medlem

Kommer nog köpa ett gtx 275 och köra det tillsammans med min phenom 9750 @ 2,6 ghz samt 4 gb ram. Borde väll räcka?

Medlem

Kommer köpa det, har längtat efter ett nytt BF spel. Datorn kommer klara spelet men inte på max dock.

signatur

Zukabazuka I alla online spel
War it's now or never, We shall stand together, One by one, This world is sacred

Medlem
Skrivet av oskario:

Kommer nog köpa ett gtx 275 och köra det tillsammans med min phenom 9750 @ 2,6 ghz samt 4 gb ram. Borde väll räcka?

Varför köpa kort från Nvidia i dagsläget? Visst, du kan ha en försmak för just Nvidia men själv ser jag det som ett dumt val när ATI har bättre produkter ute.

Medlem

Ligger bra till på allt utom grafikkort, man jag planerar att köpa nytt tills släppet, iaf om nvidias kort kommer ut så att vi får se lite konkurrens!

Medlem
Skrivet av XaaR:

Ligger bra till på allt utom grafikkort, man jag planerar att köpa nytt tills släppet, iaf om nvidias kort kommer ut så att vi får se lite konkurrens!

Hmm, såvitt jag vet håller ATI bra priser på sina nya kort och dessutom presterar de bra också? Nvidia är väl inte direkt kända för att vara föredömmen gällande prissänkningar av grafikkort.

Medlem

FZ får de alltid att låta som om de var ett monster krav,, än en gång blir de som att cykla i nedförs backce och med vind

Medlem

Jäklar, jag visste inte att ett sånt kraftigt grafikkort var rekommenderat

signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av warh0g:

Mars är långt borta!

Det beror på. Ibland ligger Mars 401 miljoner km bort, men vid vissa tillfällen har det endast legat 55 miljoner km bort som minst.

Medlem

behövs kanske ett http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=518527 (HD 5770) istället för mitt 7800GT... riktigt bra pris nu.... arrg köpa lr inte köpa!!! hjälp mig!

Inaktiv

Min PC är lika stark som en PC ifrån 2000. Vilket jag tror att det är. Familjens förra dator. Lol. Dock jävligt synd. Skulle vilja spela en del FPS-spel på PC istället för på konsol.

Kanske köper en FragFX till mitt PS3. Trådlöst såklart.

signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem

Inte precis svårt att ha råd med en dator som pallar det där. Min är långt över recommended och jag köpte min i höstas (exkl. skärm) för 7500kr...

signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Vilka idioter.

"Jag skall köpa en ny dator bara för detta spelet. Håller på och lägger undan pengar för att sen smälla av en dator från KOMPLETT runt mars! Så jag kommer köra detta på max flytande!"

Lägger gladeligen motsvarande en underbar 2-3 veckors semester utomlands på ett spel haha

Tänkte skriva ett par rader om att det är DU som är den riktiga idioten.. men jag ska nog hålla tillbaka lite.

Du är medveten om att detta är en spel-sida, va?

Medlem
Skrivet av Heyno:

Min PC är lika stark som en PC ifrån 2000. Vilket jag tror att det är. Familjens förra dator. Lol. Dock jävligt synd. Skulle vilja spela en del FPS-spel på PC istället för på konsol.

Kanske köper en FragFX till mitt PS3. Trådlöst såklart.

Har inte läst något gott om Frag Fx wireless. Däremot har jag hört nästan bara positivt om Fragnstein som den heter. Samma koncept - bara att den är mycket bättre gjord enligt de som testat.

Medlem

någon som vet om det blir bra sli stöd har nämligen 2st 8800gts 512: or som vore nice o använda tills nvidas nya grejer kommer

123
Skriv svar