En timme med Heroes of the Storm
Blizzard går igenom allt från banor, hjältar och förmågor - och hästar!
Jag kan inte hjälpa det. Jag tappar intresset med en gång jag ser Warcraft III-grafiken som genomsyrat allt dom gjort på senare tid.
// edit: animationer och allt annat också för den delen.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Jag kan inte hjälpa det. Jag tappar intresset med en gång jag ser Warcraft III-grafiken som genomsyrat allt dom gjort på senare tid.
Ja det är ju för att warcraft 3's grafik äger! Alla spel borde se ut så ju. Awesome
1# FZ Troll
Ja det är ju för att warcraft 3's grafik äger! Alla spel borde se ut så ju. Awesome
Det ser bra ut, men personligen faller inte grafiken mig i smaken. Känns för cartoonish.
Jag tycker blizzard gör allt som oftast bra ifrån sig
<host> diablo 3 <host>
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Hmm tycker att strife ser ut att vara ett bättre spel. Har nästan lite svårt att förstå att det tagit blizzard så lång tid att slänga ihop ett dota spel när d ändå alltid återanvänder sina tidigare ip iställer för att skapa något nytt.
Trodde först du menade det klassiska Strife från Rogue Entertainment.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Hmm tycker att strife ser ut att vara ett bättre spel. Har nästan lite svårt att förstå att det tagit blizzard så lång tid att slänga ihop ett dota spel när d ändå alltid återanvänder sina tidigare ip iställer för att skapa något nytt.
Strife var skit när jag testade det, betan var inte ens rolig jag stängde av det fortare än kvickt.
Vad är det för fel med Warcraft 3 grafiken?
Tror det kommer se bättre ut i spelandet och inte bedömma efter youtube film!
Ja det är ju för att warcraft 3&#039;s grafik äger! Alla spel borde se ut så ju. Awesome
Det ser bra ut, men personligen faller inte grafiken mig i smaken. Känns för cartoonish.
Jag tycker blizzard gör allt som oftast bra ifrån sig
<host> diablo 3 <host>
Hoppas inte du spelar LoL då, eller typ Ngt Moba ^^
Requiēscat in pāce ~