Lost Ark är ett isometriskt mmo – spana in gameplay!
Håller med , när jag såg denna för några dagar sen so blev jag impad .. frågan är hur mycket är scriptat bara, är ju många scener som ser ut som man inte har kontroll over sin char.
Hoppas FZ rapporterar mer om detta spelet!
Självklart att alla stora händelser/scener är scriptade. Hur skulle det annars gå till?
Stora delen av videon visade just scriptade events och en del bossar man kommer få slåss mot.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Ahhhhhhh, there you are, True Diablo 3!
Var väl ungefär den här awesomepic nivån man fantiserade om! Känns som att skillsen möjligen kan bli lite för mycket i längden, inte så mycket hur maffiga dom är utan mer charge up times, längden på animationer och sånt. Men det går ju att fixa. Helt klart brutalt med potential iaf!
Var väl ungefär den här awesomepic nivån man fantiserade om! Känns som att skillsen möjligen kan bli lite för mycket i längden, inte så mycket hur maffiga dom är utan mer charge up times, längden på animationer och sånt. Men det går ju att fixa. Helt klart brutalt med potential iaf!
Men samtidigt ser du att det är längre cooldown på abilities så det blir mer variation.
Kvinnorna har för stora bröst, vi ringer F!
Är inte det sexistiskt att klaga på kvinnor med stora byst?
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Koreanskt? Suck, erfarenhet av NCSoft säger mig: Nej, Nej, NEEJ! Spelar ingen roll hur bra, kul eller snyggt det är. De kommer inte att bry sig om den amerikanska eller europeiska marknaden. Förmodligen något vi alltmer får vänja oss vid förvisso, men näeh. NCSoft var ett misstag för mycket.
Dock fräscht med liiite nytänk(?). Saknar verkligen ett innovativt MMO på marknaden, med go' community. Saknar fortfarande #Defiants gubbs och gumms från City of Heroes.
Men samtidigt ser du att det är längre cooldown på abilities så det blir mer variation.
Kvinnorna har för stora bröst, vi ringer F!
Är inte det sexistiskt att klaga på kvinnor med stora byst?
Inte enligt F!, feministiskt initiatv anser att sexism är att ge tjejer i spel stora bröst eller att dom är lättklädda, fastän sexism inte är det eller gäller även i filmer m.m också. F! vet inte vad sexism är och det gäller många andra"feminister" också.
Jag är väldigt emot spel som liknar World of Warcraft (trollformler och sånt), men det här ser riktigt jävla intressant ut! Jag tokälskar verkligen esteten, ljudet, miljön och effekterna på trollformlerna. Detta kommer jag läsa mer om så fort mer information kommer från spelet.