NHL 16 får den absolut viktigaste nyheten i seriens historia
Trodde det handlade om avancerad skäggfysik!
Nästa år!
Musiken då?
Tycker 98 hade bra musik och fysik haha
https://www.youtube.com/watch?v=rqp44NGI-l4&index=1&list=PLE7...
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Sen förra årets besvikelse med next gen som saknade live the life och extremt fattig character creation sätt man inte kunde ändra sin ålder i be a pro utan var tvungen att vara född 1997.. Så kommer jag vänta på att spelet släpps så jag kan se vad det innehåller innan jag lägger ner pengar. Ger dem next gen live the life och åtminstone character creation från tidigare nhl spel så är jag nöjd och andra kommentatorer, dem nya känns så stela imo.
Och resten av spelet blir till 100% exakt lika som NHL 15 antar jag
Fast med skägg!
Förbannade EA, ni tog bort sådan bra sak som gruppspel samt straffläggning etc etc. Fy fan vad besviken jag blev på NHL 15. Inte så konstigt att det såldes för i princip halva priset på PSN.
Håller EA Sports med att ta bort spelläggen och fokusera på Be A Pro. Då har dem förlorat en spelare kan jag säga.
Den dagen jag kan trycka till målvakten som vilken utespelare som helst, då är jag nöjd. Detta gäller både FIFA och NHL-serien där målvakterna fortfarande skyddas av någon sorts osynlig force field. Skägg i all ära, men bränner jag ett friläge vill jag åtminstone kunna proppa målisen.
Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena
Skönt hade varit om dem kunnat ordna alla jobbiga buggar, som när datorn tycker det verkar skoj att åka offside när man åker rakt mot offensiv zon rakt fram. Eller det störande momentet att har man borta sida så är även straffen åt det otroligt osköna hållet samt alla störande "små snuttar" innan tekning som tar en evighet. Kopiöst långa laddningstider.
Jag älskar NHL men dem gör det bara sämre för var år.
Märkte de av uppståndelsen som blev med Witcher 3 och var tvungna att rida på vågen?
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Den dagen jag kan trycka till målvakten som vilken utespelare som helst, då är jag nöjd. Detta gäller både FIFA och NHL-serien där målvakterna fortfarande skyddas av någon sorts osynlig force field. Skägg i all ära, men bränner jag ett friläge vill jag åtminstone kunna proppa målisen.
Kunde fan inte skrivit det bättre själv. Ska vi bli bästa vänner?