Operation7 - gratis förstapersonspangare

Medlem
Skrivet av SkinVision:

samt att M16 verkar vara lika kort som M4...
Kanske upplagt för en flopp?

man köper en "m4" sen kan man byta kropp,pipa, ras,ris. så man bygger helt enkelt om vapnen.

därför står det m4/m16 när man köper det.

Medlem

Ash ALLA han före mig :).
Som sagt... hej 90 talet.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

ser roligt ut!

Medlem

helt trasigt spel alltså. Reggade, laddade, startade, gick in på server, fick error och var tvungen att börja om. efter 5 gånger (jag är ett nolife) så gav jag upp.

Medlem
Skrivet av Darkenss:
Skrivet av SkinVision:

samt att M16 verkar vara lika kort som M4...
Kanske upplagt för en flopp?

man köper en "m4" sen kan man byta kropp,pipa, ras,ris. så man bygger helt enkelt om vapnen.

därför står det m4/m16 när man köper det.

OK... Antar att det makes sense, i en alternativ verklighet. Även om det antagligen går att bygga om dem, från den ena till det andra, IRL.
Tycker ändå att spelet borde skilja på dem, speciellt då alla andra spel gör det.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Inaktiv

Det var väldigt intetsägande och tråkigt. Spelet ser ut som en sämre version av Combat Arms, som också var tråkigt. Inget att hänga i julgranen direkt. Håller med om att rösten i spelet låter utomordentligt fånig. Skulle jag vara en person som lägger pengar på utrustning i ett gratisspel, så skulle det definitivt inte vara detta gratisspelet.


signatur

You can't spell "manslaughter" without "laughter".

Medlem

Testade det här skitspelet under beta stadiet. Det har värdelös hitbox och är långt ifrån realistiskt. Och alla jävla liners snubbarna skriker ut i varenda runda är patetiska. Testa Combat Arms istället. Mycket bättre tbh


signatur

<3

Medlem

Realism? ööh, vart då?

12
Skriv svar