Army of Two - Skaffa en partner här!

Medlem

Riktigt bra spel, MYCKET bättre än vad jag förväntade mig, kul med en polare, online och med en AI, dessutom är AIn riktigt bra (eller ja, din kompis som förljet efter dig i alla fall) och grafiken också, får vissa Crysis vibbar ibland, inte lika bra men vissa saker liknar.

signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Tycker att det liknar Gears of War på många sätt. Några exempel:

- Designen på legosoldaterna (Salem och Rio)
- Blind fire (när man står bakom skydd)
- Klockan som dunkar när alla fiender är döda.

Med flera.

Ligger på mission 6 just nu och hittills har det varit jävligt kul, trotts att jag bara spelat med AI partnern. Har inte testat coop eller online än, sparar det bästa till sist. Såfort jag har klarat det sista uppdraget med AI'n så ska jag köra igenom kampanjen på professional via coop, vem blir min partner?

Krav av dig isåfall:

- Låst upp professional svårighetsgraden.
- Absolut inte leka Rambo! Teamwork gäller!
- Du ska känna till och kunna hantera alla möjliga coop specialer (t.ex back to back, coop snipe och riot shield).

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

WaltX, jag vill! Jag vill! ^^

Ska bara klara ut spelet jag med med mitt nya account

signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

har någon hittat alla väskorna än?

Medlem

Waltx det var dock inte gears of war som var först med blind fire. Jag tycker att ljudet efter man har dödat x antal fiender är bra.

Det är bara skicka en invite när jag är online, körde klart det idag. Jag kan alla coop saker.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

alltså var det bara jag som tyckte den var sämst..har längtat till denna spel sen när jag hörde talas om den förra året men produkten var ju totalt kass.
Grafiken är sjukt dåligt det är nåt i stil med half life 2. typ vatten effekterna är ju sjukt dåligt, själva hanterandet av gubben typ när man är i närkamp är buggad dem får ju in första slaget 90% av gångerna och sist och minst, spelet är oerhört litet.. bara 6 banor är jätte litet...tro mig killar jag är en jätte stor fan av Army of two men tycker att EA har förstört hela den här grymma ideen med coop baserad spel som är såå jävla grymt,genom att typ göra det halv färdigt

Inaktiv

Lirar gärna med någon under kvällstid 19.00 å framåt, grymt skoj spel så adda mig gärna, har inte klarat av spelet än, men om nån vill spela på mellansvårhetsgraden är det bara att hänga på för att sedan hoppa på svåraste.

GT: Freewind Rider [m]

Inaktiv

Är det någon som vet om jänkarna (det är väl jänkare?) målas upp som hjältar i spelet? Ni vet säkert redan hur känslig jag är för sådant

signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Är det någon som vet om jänkarna (det är väl jänkare?) målas upp som hjältar i spelet? Ni vet säkert redan hur känslig jag är för sådant

Det får du tyvärr vänja dig vid. Det har vi sett och kommer fortsätta att se mycket av i filmer, spel och reklam.

signatur

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

inte direk, man är två jänkare som jobbar för ett amerikansk bolag o man ubdrar vem det är som säljer info till fienden så de kan döda amerikanare.
sen dödar man irakier kineser o somalier, så man kan nog inte säga att spelet är politisk korekt, men kul e det

Medlem

ingen som har lust att spela nu (13:00 8/3) lägg till mig på xbl Nuke the duke

Medlem

Gamertag: UnlikeXrick2

Mic: Ja

Jag vill spela med någon som kör taktik och teamwork!

Som i en av de trailers som finns:

"This is combat. You can die in combat. If you don't wanna die, you have to use Aggro."

Det är så jag vill spela. :P:)

Inaktiv

Köper det i April, Men jag vill gärna ha mera vänner och spela med. så adda gärna mig!

Om någon vill köra Co-Op, så är jag stenhård på TEAMWORK, vill inte ha någon som far runt o kutar i full fart.

Ps: Jag addar alla som skrivs upp på första sidan!

Gamertag:
GearsOfBears [M]

signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Accepterade din kompis invite som du kanske har märkt. Skicka bara ett meddelande när du har spelet i handen.

Uppdaterar första inlägget med ditt GT.

signatur

Medlem

Fan va surt, har en svensk polare i new york som ja brukar lira coop-spel med.... Så när vi väl båda hade tid och lira samtidigt sprang vi o köpte spelet bara för att upptäcka att spelet är mp regionlocked... Lagom glad man blev...

Men men, kanske får bättre ping om man lirar med nån härifrån....
Någon som inte spelat spelet än? Jag lirade igenom första banan med en NPC ai och det var inget vidare så jag la ner

Medlem

jag snor tråden 2 sec ;D någon som vet vad låten i army of two reklamen som ständigt går på Mtv heter ? tack
EDIT*

hittade den Airbourne - Runnin Wild för er som undrar

Medlem

öhm, någon av er som laggar när ni spelar army of two ? :S jag kan knappt spela det alls men andra spel typ CoD , Halo3, funkar jätte bra ? =/

Medlem

EA's servrar är crap.

signatur

Medlem

min gamertag är ARON65 jag är också jävligt stenhård på teamwork jag hatar folk när dom springer runt och skjuter som jävla dårar och tar bilen o drar fy fan men adda

signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem
Skrivet av WaltX:

EA's servrar är crap.

hoppas det inte är samma på battlefield bara . =S

Medlem
Skrivet av 3lue3ird:
Skrivet av WaltX:

EA's servrar är crap.

Håller med dig där. Bara det att Bad Company spelas på EA's servrar kan få mig att inte köpa spelet. Är osäker just nu.

signatur

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av 3lue3ird:
Skrivet av WaltX:

EA's servrar är crap.

Håller med dig där. Bara det att Bad Company spelas på EA's servrar kan få mig att inte köpa spelet. Är osäker just nu.

aa precis, liksom battleifield har och lär alltid vara ett online spel, även om dom kanske lägger till lite singel player x) därför man köper det och då måste man la ändå VETA att det går att spela online utan lagg m.m :S

Medlem

har mick nu

signatur

Medlem

Kan adda dig på XBL imorgon om du vill lira aron, vet inte riktigt när jag har tid men ett par kvällar framöver ska man väl kunna lägga några timmar.

Medlem

inte riktigt i moron men du på fredag om det går bra eller?? för då kommr jag hem ses då=)

signatur

Medlem

Tjo, jo, jag ska skaffa Army of two inom kort och letar efter partnet för att lira igenom kampanjen (o multiplayer)

Har fungerande mick, [m]

Gamertag:
Kazuuq

Vi kan höras på msn om vi kan lira etc..
Vill köra stenhårt teamwork, o ingen springa runt o kuta-skjuta
(kanske lite sent men, hoppas på att hitta nån, storyn verkar sjukt bra)

Medlem

Ska vi lira gearsofbears? ska köpa det idag (förhoppningsvis), med grymt teamwork 8)

Kazuuq är mitt gamertag.

edit: (messade dej på live)

12
Skriv svar