Här är det nya materialet till Fallout 4!

Robot
Medlem
Här är det nya materialet till Fallout 4!

Trodde första bilden hade en motorcykel först, blev lite besviken när jag insåg sanningen

Medlem

Ja ja bara dom släpper något större DLC/expansion med mer Quests för Fallout 4 är jävligt fattigt på Quests(radiant Quests sucks!)
Jag har just nu 185 timmar men inget o göra mer än bygga...nått
att jämföra med Skyrim där jag just nu har 434 Timmar med massor att göra och har inte gjort alla Quests än!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av BladeCrazy:

Trodde första bilden hade en motorcykel först, blev lite besviken när jag insåg sanningen

Haha, samma här.

Medlem

ooh lovande season passet är redo för att göra sitt

Medlem

Köpte season pass för 229:- på Elgiganten nyss!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

En koloni med synthare? Nu får ni lägga till "skräck" i genrebeskrivningen


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:

En koloni med synthare? Nu får ni lägga till "skräck" i genrebeskrivningen

Det kommer att bli lite såhär

Ni glömde nämna att priset för Season pass kommer att öka från $29.99 till. $49.99 USD den första mars. Antar ökningen blir likadan för euro.

Medlem

Tredje dlc var synthare, kanske fjärde blir mot ett gäng hårdrockare eller en hel flock klarinettspelare.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Tredje dlc var synthare, kanske fjärde blir mot ett gäng hårdrockare eller en hel flock klarinettspelare.

Eller dragspelare *ryser* Vetefan om jag pallar dragspelare.

när får vi slåss men en koloni med gothare då:P


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Snabeltorsk:

Tredje dlc var synthare, kanske fjärde blir mot ett gäng hårdrockare eller en hel flock klarinettspelare.

Eller dragspelare *ryser* Vetefan om jag pallar dragspelare.

Eller triangelplingare, ännu värre...


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

KoP
Medlem

Far harbour låter ju väldigt intressant Men kommer såklart köpa alla dlc. Mer att göra i FO4 tackar man inte nej till.

KoP
Medlem
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av BladeCrazy:

Trodde första bilden hade en motorcykel först, blev lite besviken när jag insåg sanningen

Haha, samma här.

Hur 17 fick ni det till en motorcykel? Såg ju att det var en robot (eller något ihopkok av olika robot delar. Sentry bot blandat med Protectron) på en gång.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av BladeCrazy:

Trodde första bilden hade en motorcykel först, blev lite besviken när jag insåg sanningen

Haha, samma här.

Hur 17 fick ni det till en motorcykel? Såg ju att det var en robot (eller något ihopkok av olika robot delar. Sentry bot blandat med Protectron) på en gång.

Jag skyller på att jag såg bilden via telefonen.
Sen så ser hela bilden ut som en bild där en motorcykel ska in.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av BladeCrazy:

Trodde första bilden hade en motorcykel först, blev lite besviken när jag insåg sanningen

Haha, samma här.

Hur 17 fick ni det till en motorcykel? Såg ju att det var en robot (eller något ihopkok av olika robot delar. Sentry bot blandat med Protectron) på en gång.

Motorcykel!

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Ja ja bara dom släpper något större DLC/expansion med mer Quests för Fallout 4 är jävligt fattigt på Quests(radiant Quests sucks!)
Jag har just nu 185 timmar men inget o göra mer än bygga...nått
att jämföra med Skyrim där jag just nu har 434 Timmar med massor att göra och har inte gjort alla Quests än!

Fast problemet med skyrim var ju att där fanns för mycket quests! Man börjar gå för att göra en, på vägen får man två andra och börjar gå mot dem istället, som är åt motsatta hållet.
Påväg dit träffar man på fler och vänder igen..

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Priapsi:

En koloni med synthare? Nu får ni lägga till "skräck" i genrebeskrivningen

Det kommer att bli lite såhär

https://www.youtube.com/embed/7AEMiz6rcxc

En sorts Dark Brotherhood sin äter Lingonpankakor, bryter på Tyska och ska klippa av din Johnsson?

Hoppas f.ö. på tung EBM...

Medlem

Uhm va? Dödens tråkigt material...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Ja ja bara dom släpper något större DLC/expansion med mer Quests för Fallout 4 är jävligt fattigt på Quests(radiant Quests sucks!)
Jag har just nu 185 timmar men inget o göra mer än bygga...nått
att jämföra med Skyrim där jag just nu har 434 Timmar med massor att göra och har inte gjort alla Quests än!

Far Harbor är det största DLC som Bethesda någonsin gjort, så det lär nog bjuda på en hel del quests.

Medlem
Skrivet av Priapsi:

En koloni med synthare? Nu får ni lägga till "skräck" i genrebeskrivningen

Du får vara glad att det är syntare och inte Beleibers

Medlem
Skrivet av matnojje:
Skrivet av Priapsi:

En koloni med synthare? Nu får ni lägga till "skräck" i genrebeskrivningen

Du får vara glad att det är syntare och inte Beleibers

Du har så rätt, det finns gradskillnader i helvetet.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Vilken besvikelse, ingen horse armor

Medlem

Kanske borde fixa det först för dom som inte kan klara main storyn pga buggar innan dom släpper dlc

Medlem

Ja jo för det vanliga spelet är ju så bra.. Skitspel, hoppas ingen stödjer detta.

Skrivet av matnojje:
Skrivet av Priapsi:

En koloni med synthare? Nu får ni lägga till "skräck" i genrebeskrivningen

Du får vara glad att det är syntare och inte Beleibers

SKojar du eller det hade vart skit kul. SKulle fångat in dem alla och sen i Wasteland workshop fått dem att slåss mot varandra.

Medlem
Skrivet av Mastermind530974:
Skrivet av matnojje:
Skrivet av Priapsi:

En koloni med synthare? Nu får ni lägga till "skräck" i genrebeskrivningen

Du får vara glad att det är syntare och inte Beleibers

SKojar du eller det hade vart skit kul. SKulle fångat in dem alla och sen i Wasteland workshop fått dem att slåss mot varandra.

Hahaha det hade varit fantastiskt.

phi
Medlem

Sedan när vi är klara med alla tre DLC:s så finns det fler settlements som behöver hjälp.

- Preston Garvey

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Snabeltorsk:

Tredje dlc var synthare, kanske fjärde blir mot ett gäng hårdrockare eller en hel flock klarinettspelare.

Eller dragspelare *ryser* Vetefan om jag pallar dragspelare.

Kolonister a la Black & White!


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

12
Skriv svar