Här är det nya materialet till Fallout 4!
Ja ja bara dom släpper något större DLC/expansion med mer Quests för Fallout 4 är jävligt fattigt på Quests(radiant Quests sucks!)
Jag har just nu 185 timmar men inget o göra mer än bygga...nått
att jämföra med Skyrim där jag just nu har 434 Timmar med massor att göra och har inte gjort alla Quests än!
Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"
Tredje dlc var synthare, kanske fjärde blir mot ett gäng hårdrockare eller en hel flock klarinettspelare.
Eller dragspelare *ryser* Vetefan om jag pallar dragspelare.
Eller triangelplingare, ännu värre...
| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |
Trodde första bilden hade en motorcykel först, blev lite besviken när jag insåg sanningen
Haha, samma här.
Hur 17 fick ni det till en motorcykel? Såg ju att det var en robot (eller något ihopkok av olika robot delar. Sentry bot blandat med Protectron) på en gång.
Trodde första bilden hade en motorcykel först, blev lite besviken när jag insåg sanningen
Haha, samma här.
Hur 17 fick ni det till en motorcykel? Såg ju att det var en robot (eller något ihopkok av olika robot delar. Sentry bot blandat med Protectron) på en gång.
Jag skyller på att jag såg bilden via telefonen.
Sen så ser hela bilden ut som en bild där en motorcykel ska in.
Haha, samma här.
Motorcykel!
Ja ja bara dom släpper något större DLC/expansion med mer Quests för Fallout 4 är jävligt fattigt på Quests(radiant Quests sucks!)
att jämföra med Skyrim där jag just nu har 434 Timmar med massor att göra och har inte gjort alla Quests än!
Fast problemet med skyrim var ju att där fanns för mycket quests! Man börjar gå för att göra en, på vägen får man två andra och börjar gå mot dem istället, som är åt motsatta hållet.
Påväg dit träffar man på fler och vänder igen..
En koloni med synthare? Nu får ni lägga till "skräck" i genrebeskrivningen
Det kommer att bli lite såhär
En sorts Dark Brotherhood sin äter Lingonpankakor, bryter på Tyska och ska klippa av din Johnsson?
Hoppas f.ö. på tung EBM...
Far Harbor är det största DLC som Bethesda någonsin gjort, så det lär nog bjuda på en hel del quests.
Du får vara glad att det är syntare och inte Beleibers
Du har så rätt, det finns gradskillnader i helvetet.
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
SKojar du eller det hade vart skit kul. SKulle fångat in dem alla och sen i Wasteland workshop fått dem att slåss mot varandra.
SKojar du eller det hade vart skit kul. SKulle fångat in dem alla och sen i Wasteland workshop fått dem att slåss mot varandra.
Hahaha det hade varit fantastiskt.
Tredje dlc var synthare, kanske fjärde blir mot ett gäng hårdrockare eller en hel flock klarinettspelare.
Eller dragspelare *ryser* Vetefan om jag pallar dragspelare.
Kolonister a la Black & White!
{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.