Castlevania-liknande Hollow Knight får ny trailer

Robot
Castlevania-liknande Hollow Knight får ny trailer
Medlem
Castlevania-liknande Hollow Knight får ny trailer

Jag fick ett demo från någon Humble Bundle, och måste säga att jag är mäkta imponerad. Har inte känt något slags behov av att köpa speldockor eller figurer på flera år, men efter att ha spelat Hollow Knight vill jag inget hellre än att ha en liten Hollow Knight-maskot på mitt skrivbord.

Bra känsla i spelkontrollen, snygga miljöer, intressant handling, bra musik, och skönt "flow" i bandesignen. Helt klart värt att hålla ögonen på om man är det minsta intresserad av Metroidvania-spel.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag har varit testare för Hollow Knight och utan att bryta några NDAs så kan jag lova att det här spelet kommer överraska många. Väldigt långt är det också

Medlem
Releasehästryttare
Skrivet av Puscifer:

Jag fick ett demo från någon Humble Bundle, och måste säga att jag är mäkta imponerad. Har inte känt något slags behov av att köpa speldockor eller figurer på flera år, men efter att ha spelat Hollow Knight vill jag inget hellre än att ha en liten Hollow Knight-maskot på mitt skrivbord.

Bra känsla i spelkontrollen, snygga miljöer, intressant handling, bra musik, och skönt "flow" i bandesignen. Helt klart värt att hålla ögonen på om man är det minsta intresserad av Metroidvania-spel.

Önskar de släppt demot till allmänheten, hade viljat testa det innan den 24e då de flesta som redan testat det är positiva som du.

Medlem

Nja, Castlevania vette fan om det liknar, tycker det mer liknar ett mörkt Ori And The Blind Forest.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Härlig estetik. Värt att hålla ett öga på.

Medlem

Plz gief konsol-release! Detta är ju ett klassiskt soff-lir, inget man vill sitta i skrivbordsstolen och lira framför sin mindre skärm..

1
Skriv svar