En väntan värd väntad.

Medlem
En väntan värd väntad.

De som känner mig och de som läser den här bloggen kan ha snappat upp att jag är besatt av att hitta ett spel, eller, besatt och besatt, jag vill verkligen hitta det här spelet så att säga. Spelet ifråga är Alundra, en Zelda-klon från Playstation-eran som jag lirade på min brors gråa plastmassa för många, många år sedan och som jag sedan dess febrilt letat efter när jag befinner mig i begagnat-affärer, mässor och såna platser. Nu! Nu har jag äntligen hittat det och äntligen fått tag i det! Inte i näven, men iallafall på Tradera där jag slängde iväg några bud och vann det igår kväll! Prisa Herren! Nu kommer bara den långa väntan på att få det hitskickat, men det bör väl inte dröja allt för länge, nästa vecka vid den här tiden är det inte helt omöjligt att jag ligger i spelkoma och tar mig igenom äventyret.

Annars så tänkte jag bära ner Obelisken och tanka lite demos och annat smått och gott. Hade även planerat att fixa ett konto på amerikanska PSN så att jag kan köpa Castlevania: Symphony of the Night, som av någon anledning bara finns på den tjocka sidan av Atlanten. Nåja, det lär nog vara värt det, senaste gången jag spelade ett Castlevania-spel var (förutom emulatorer, som inte räknas just nu) till 64, för... många år sedan.

#blogg


signatur
1
Skriv svar