Recension - Sniper: Ghost Warrior 3

Robot
Recension - Sniper: Ghost Warrior 3

Skriv hur många A du vill – nya spökkrigaren är och förblir en B-figur.

#pc, #ps4, #sniper-elite-4, #sniper-ghost-warrior-3, #xbox-one


Medlem

Tråkigt att spelet inte blev bra. Hoppades på något roligt och videos tidigare gav intrycket av ett modernt Sniper Elite.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Känns lite som att ubisoft håller på att gräva sin egen grav med alla dessa halvfärdiga releaser. Det enda spel jag kan komma på så här på rak arm är assassins Creed. Och även det börjar kännas lite väl urvattnat.

Medlem

@ecHo!: Ubisoft? Nu blev det lite fel väl :'p?

Medlem

@ecHo!: Ubisoft har dock inget med detta spelet att göra.

Medlem

Jag tycker om ubisofts spel, detta verkar ju inte ha något med de och göra.

Skrivet av ecHo!:

Känns lite som att ubisoft håller på att gräva sin egen grav med alla dessa halvfärdiga releaser. Det enda spel jag kan komma på så här på rak arm är assassins Creed. Och även det börjar kännas lite väl urvattnat.

Ubisoft är inte utgivare här, det är utvecklaren CI games själv som utgiver spelet. Och sniper ghost warrior har aldrig varit särskilt bra spel, om något är jag väldigt förvånad att man har fortsatt att släppa spel ur serien.

Redaktör

Spelen säljer riktigt bra (av skäl jag inte förstår), och trean har sina stunder. Lär komma en fyra också.


signatur
Medlem

synd det faller på såna grova tekniska brister.. inte ok!

Medlem

Körde betan, och det var hemskt buggigt. Nu är det värsta borta iaf verkar det som, men AI´n, SUCK, hur vågar utvecklarna lägga så lite energi på att få en bra AI? Hur är deras personalmöten, är det ens någon som testar AI´n?

Sen förstår jag inte hur det kan poppa upp "Outpost clear" när fienden är eliminerade i en bas, snacka om känslodödare i ett smygsep! Den som kom på den iden borde få slängas in i städskrubben över helgen.

Hur kan ni inte nämna keybinding till PC? Detta är en sådan USEL PCport som vanligt i "triple AAA" segmentet. Det kostar 400kr, då kan man bannemig förvänta sig lite funktioner i inställningar!

Medlem

Sniper elitespelen är bättre.

Medlem

Fan ja va sugen på det här, hungrar något enormt efter något "nytt" fps man kan testa nya datorn med:/

Kanske får titta efter det här nya Prey spelet som kommer om 1-2veckor

Redaktör
Skrivet av PMSAvenger:

Hur kan ni inte nämna keybinding till PC? Detta är en sådan USEL PCport som vanligt i "triple AAA" segmentet. Det kostar 400kr, då kan man bannemig förvänta sig lite funktioner i inställningar!

Den infon försvann bland alla andra buggar. Uppriktigt: jag missade det, testade inte ens att configga, man förutsätter ju liksom att sånt går att göra i ett pc-spel. Det här är ett genomgående dåligt spel, pc-versionen känns inte sämre pga konsolbegränsningar - spelet ser ju rätt ok ut på pc, till skillnad från konsol. Jag tycker snarare det är trevligare med dator: markant bättre framerate, rappare kontroller.


signatur
Medlem

Skulle ju vara kul om nått sniperspel slog hemmabyggda banor till Arma 3 nån gång... Eller jag tycker nog att första Delta Force gör det om man bara kan sluta störa sig på allt konstigt gamla datorspel höll på med..

Medlem

Läser buggigt spel och förutsätter att det är ubisoft direkt. Haha! My bad

Medlem

vilken tur att jag inte förbokade spelet. Jag som ville ha ett roligt bra sniper spel, hoppas nån annan kan göra ett bra sniper spel ... det känns som det kommer mindre och mindre bra spel nuförtiden.. så gott folk sluta förboka spel förutom CD projekts spel då

Medlem
Skrivet av Dragonflame:

vilken tur att jag inte förbokade spelet. Jag som ville ha ett roligt bra sniper spel, hoppas nån annan kan göra ett bra sniper spel ... det känns som det kommer mindre och mindre bra spel nuförtiden.. så gott folk sluta förboka spel förutom CD projekts spel då

Sniper elite 4 är tokbra.

Avstängd

Det var ju verkligen ledsamt det här. Såg också fram emot ett fräscht fps spel, men, nope! Ser verkligen dassigt ut, på ett riktigt dåligt sätt, ingen karaktär överhuvudtaget. Sen känns det verkligen linjärt för att vara ett open world, usch! Verkar tomt och jävligt, stifft som fan. Inget köp här inte.

Medlem

Efter 1.4 updaten så känns det mycket roligare och inte lika buggigt.

Om man gillar action a la 90-talets, så är det skit kul.


signatur

Ordo Ab Chao

1
Skriv svar