Passa på – Shadow Warrior (från 2013) är just nu gratis via Humble Bundle

Robot
Passa på – Shadow Warrior (från 2013) är just nu gratis via Humble Bundle
Inaktiv

Tack för tipset! Gratis är gott.

Medlem

Inkluderar "Viscera Cleanup Detail: Shadow Warrior" också

Medlem

Man måste dock linka sitt steamkonto till sitt humblekonto för att få spelet. Jag är alltid emot sådana saker

Releasehästryttare
Skrivet av schmuttah:

Man måste dock linka sitt steamkonto till sitt humblekonto för att få spelet. Jag är alltid emot sådana saker

This^

Förstår att de vill få fler att köpa spel på humble bundle men nej.

Medlem

@Devan: Vad spelar det för roll?

Medlem

Vad är det för trams vissa här skriver, vill inte länka sitt steamkonto osv?!
Jag har kört Humble i många år nu och det är 100% säkert att länka sitt konto till Steam.
Folk måste sluta vara så jävla paranoida.
Har man bara Steam Guard kan INGEN komma åt ditt konto.

Humble Bundle är säkert när det gäller den saken.

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Vad är det för trams vissa här skriver, vill inte länka sitt steamkonto osv?!
Jag har kört Humble i många år nu och det är 100% säkert att länka sitt konto till Steam.
Folk måste sluta vara så jävla paranoida.
Har man bara Steam Guard kan INGEN komma åt ditt konto.

Humble Bundle är säkert när det gäller den saken.

Så när man skriver in ett användarnamn och lösenord till steam i ett webformulär som man skickats till från Humble Bundle så kan ingen använda den informationen? Även ifall inloggningssidan man skickas till ser ut att vara från Steam så är jag alltid obekväm med sådana saker...TROTS att jag varit kund hos Humble Bundle i många år.

Det är ju inte så att internet bedragarna blivit minder sofistikerade genom åren direkt...mitt Steam-konto har ju ändå ett enormt värde för mig.

Medlem

När jag köper spel på Humble brukar jag få en kod som jag sedan stoppar in i Steam. Att man inte får det denna gång måste bero på att de verkligen vill att man ska länka sitt konto mot Steam. Varför ? Ska man bli mer uppbunden än vad man redan är, och handla alla sina spel på Humble ?
Eller finns det någon annan mer ljusskygg agenda i bakgrunden? Får de tillgång till min lista med spel på Steam? och kan då skicka ut riktad reklam till mig ?
Man blir helt klart nyfiken på varför.

Medlem
Skrivet av schmuttah:

När jag köper spel på Humble brukar jag få en kod som jag sedan stoppar in i Steam. Att man inte får det denna gång måste bero på att de verkligen vill att man ska länka sitt konto mot Steam. Varför ? Ska man bli mer uppbunden än vad man redan är, och handla alla sina spel på Humble ?
Eller finns det någon annan mer ljusskygg agenda i bakgrunden? Får de tillgång till min lista med spel på Steam? och kan då skicka ut riktad reklam till mig ?
Man blir helt klart nyfiken på varför.

Har för mig att det står just det, att de får massa info från ditt Steam-konto...avskyr sådant. Gör att man hela tiden måste överväga ifall det är värt att få något "gratis" när man lämnar ut en okänd mängd information för okända ändamål.

Medlem

@Ender: Antagligen har anslutningen till Steam att göra med att krångla till så att folk inte kan få tag på 100 nycklar av gratis spel. Det är inte överdrivet svårt att ha 100 'unika' emails att få hem 100 nycklar. Men om du också måste ha 100 unika steamkonton så skapas en stor mängd krångel för den som vill försöka sno spelnycklar att sälja på g2a t.ex. Bara en gissning.

1
Skriv svar