Recension – Seven: The Days Long Gone

Robot
Recension – Seven: The Days Long Gone

Som om det bästa från isometriska rollspel, Thief och Hitman blandas med det sämsta från Vampire: The Masquerade – Bloodlines.

#pc, #recension, #seven-the-days-long-gone


MEG
Medlem

Tråkigt när spel är buggiga, blir till att avvakta ett köp.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Det finns ett bra spel bakom alla buggar och tveksamma kontroller.. jag kämpar mig vidare men svär vid varje hörn!

Hittat tonvis med skill upgrades men bara en faktisk skill utanför huvudquesten och då har jag ändå utforskat enormt mycket.

Skribent
Skrivet av Blackwolfe:

Det finns ett bra spel bakom alla buggar och tveksamma kontroller.. jag kämpar mig vidare men svär vid varje hörn!

Hittat tonvis med skill upgrades men bara en faktisk skill utanför huvudquesten och då har jag ändå utforskat enormt mycket.

De ligger och skräpar lite här och var. Att klura ut hur man ska komma åt dem utan att bli mördad av arga vakter är kul.
Och ja, Seven är bra trots alla buggar. Det hade kunnat vara fantastiskt, dock (för i sina bästa stunder älskar jag det). Med några rejäla patcher under bältet så...

Avstängd

Ingen var mer hypad än jag när jag hörde talas om det här spelet. Det var mycket snällt av dig att ge det en 3:a i betyg, själv skulle jag vilja ge det en 2:a.

Skribent
Skrivet av xtrem11:

Ingen var mer hypad än jag när jag hörde talas om det här spelet. Det var mycket snällt av dig att ge det en 3:a i betyg, själv skulle jag vilja ge det en 2:a.

Det är snart jul, och jag är livrädd för tomten. Har du inte hört vad han gör med folk som inte är snälla?

Medlem

@Joakim Kilman: Bara hittat mod blast :/ (den fanns ju så nära men så långt bort, var tvungen att uppgradera borr innan jag kunde ta den). Hrm.. fanns ju nåt i biomancer templet.. kanske kan komma åt den nu. Nog en hel del jag kommer att kunna komma åt som inte gick innan. Hittade aldrig metal drill upgrade så det blev polymer direkt.

Acrobatics, Invisibility och... erm.. nån till har jag fått via main quests än så länge. Och grävt fram så jag har 11 nectar. Ska dra iväg och rädda savaash härnäst.

Men fyfan vad mycket trial and error det är. Mycket pga buggar.

borde inte ha mer än 2.buggigt extremt seg loading.kontrollerna är ut och in och bakofram..


signatur

New life, New hope

Skribent
Skrivet av kalle.lindestrom:

borde inte ha mer än 2.buggigt extremt seg loading.kontrollerna är ut och in och bakofram..

Åsikterna verkar vara väldigt delade. Vissa hyllar det, andra hatar det. Jag är lite mittemellan och både älskar och hatar det om vartannat.

Medlem
Skrivet av Joakim Kilman:

Åsikterna verkar vara väldigt delade. Vissa hyllar det, andra hatar det. Jag är lite mittemellan och både älskar och hatar det om vartannat.

Samma här, ena stunden älskar jag det och andra stunden hatar jag det

Medlem

Ser synnerligen intressant ut måste jag säga, att betyget dras ner pga buggar gör det hela ännu mer spännande, är det en diamant gömd någonstans i bugdjungeln?


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Skrivet av Maguz:

Ser synnerligen intressant ut måste jag säga, att betyget dras ner pga buggar gör det hela ännu mer spännande, är det en diamant gömd någonstans i bugdjungeln?

Definitivt en diamant gömd i bugdjungeln och det har redan kommit flertalet matiga patchar.

Avstängd

Konstigt att de får heta så, Days Gone borde skicka lawyersquad på dem

Medlem
Skrivet av Crankt:

Konstigt att de får heta så, Days Gone borde skicka lawyersquad på dem

Inte riktigt så det fungerar. Hade spelet hetat "Days Long Gone: Seven" hade det kanske varit något att ta i.

Samma som om ett spel t.ex. heter "Absolute Honor: Battlefield" så är det okej, men om de döper spelet till "Battlefield: Absolute Honor" så är det inte såpass.

1
Skriv svar