Spela Call of Duty: WWII

Robot
Spela Call of Duty: WWII

Flerspelardelen är gratis på Steam just nu

#activision, #call-of-duty-wwii, #steam


Medlem

Det tråkiga med dessa gratishelger är att det verkar locka till sig ett ex antal fuskare också som man får bråka med

FML
Medlem

Ta "bara" 80 gb att ladda ner

Skägg.
10 Chambers

Värt att testa om man är nyfiken, multiplayern är tight!


signatur
Medlem

Spelet har en jättebra SP. Köpte det för det och ångrar det inte!
Men MP:n däremot passar inte en gammal fis som jag. Zombie mode var en riktig besvikelse.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av GREY-task:

Spelet har en jättebra SP. Köpte det för det och ångrar det inte!
Men MP:n däremot passar inte en gammal fis som jag. Zombie mode var en riktig besvikelse.

Hade svårt för singleplayer, det kändes ännu mer scriptat än jag mindes från serien.har säkert lagt 50 timmar på mp, sol klassiskt röjig.


signatur
Avstängd
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hade svårt för singleplayer, det kändes ännu mer scriptat än jag mindes från serien.har säkert lagt 50 timmar på mp, sol klassiskt röjig.

CoD har så extremt tight tune:ad combat så steget från nuvarande system till ett QTE system där det dyker upp en prompt "Hold X to kill enemy" och som skulle resultera i att du gör (exakt det du gör ändå på banan skulle vara) en animation istället, skulle inte vara så långt.

Avstängd

Riktigt uruselt spel, både MP och SP.

Bland det sämsta jag spelat, till och med dåligt för att vara COD.

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Tråkigt att du kände så för SP:n. Jag tyckte det var filmiskt, spännande och framförallt riktigt riktigt snyggt. Älskade Paris-banan bland alla skogsturer.

Angående mp:n så körde jag kanske 25 timmar i openbetan. Men sen försvann liksom suget. Day of Infamy är ett mycket bättre alternativ.

Avstängd
Skrivet av GREY-task:

@Carl Johansson-Sundelius: Tråkigt att du kände så för SP:n. Jag tyckte det var filmiskt, spännande och framförallt riktigt riktigt snyggt. Älskade Paris-banan bland alla skogsturer.

Angående mp:n så körde jag kanske 25 timmar i openbetan. Men sen försvann liksom suget. Day of Infamy är ett mycket bättre alternativ.

Visst fan är grafiken helt okej. Cutscenes var grafiskt snygga men herregud vilket dåligt manus, larviga karaktärer osv.. Hade man sett en film med den kvaliteten hade man nog stängt av. Aldrig gillat den skådisen heller... Transformersfilmerna var okej ett par av dem, men han är verkligen inte så bra...
https://www.imdb.com/name/nm0241049/

Medlem

Mp är det bara Red Orchestra som gäller:)

FML
Medlem

@GREY-task: Du borde köra Brothers in Arms-spelen, om du inte redan gjort det. Tyckte COD:WW2 var riktigt likt det och inte som tidigare COD-spelen. Kul att de försökte nåt annat än konstant hets, men håller med de andra om tråkigt manus och många cliches/trope som man sett tidigare om och om igen.

Medlem

@FML: Jo, absolut har jag lirat BiA! Road to hill 30 och Earned in Blood va riktigt bra på sin tid! Önskar de kunde göra något liknande fast med ny visuals och ännu bättre ljud. För jag minns inte riktigt att kartorna var så linjera som de är i CODWW2. Sen att man fick styra sin squad med understöd o förtrupp var ju en cool upplevelse.

Synd att Hells Highway inte riktigt levde upp till förväntningarna då de failade totalt med det där cover-systemet... Tänkte att det släpptes väl för typ 5 år sen? Yeah right... Det är snart 10 år sen! haha.

Angående manusbiten så är jag nog en väldigt lättroad person som tyckte att den fungerade helt ok + att jag körde på det svåraste. Tyckte inte det var överdrivet svårt. I vissa sekvenser kunde man fastna, men det lossnade efter några försök. Brorsan tyckte att jag var helt knäpp som körde igenom på det svåraste, men jag gillar utmaningen.

1
Skriv svar