Gameplay-trailer för Agony

Robot
Gameplay-trailer för Agony
Medlem

Ja, inte så ser det så roligt ut som man tyckte när man var liten.
https://youtu.be/WYxIJxqrv6U?t=265

Medlem

Jag fattar inte riktigt vad man ska göra i spelet. Det ser inte överdrivet läskigt ut heller och ska jag vara ärlig ser det lite b ut :/

Medlem

Ser ganska dassigt ut, tyckte jag


signatur

I drank what?

Medlem

Det där är antingen en väldigt dålig trailer eller så handlar det om något som hör hemma på budgethyllan. De var länge sedan jag såg något så ointressant.

Medlem

Fan vad tråkigt detta ser ut. Fin grafik fast vilket crazy gameplay. Men visst det är ju i helvetet.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Önskade jag kunde förboka men icke. Blir köp direkt när det släpps.

1
Skriv svar