Hands-on – The Division 2 (igen), den här gången på pc

Robot
Hands-on – The Division 2 (igen), den här gången på pc

Högupplöst pang pang i Washington DC.

#e3-2018, #the-division


"The Division 1" blev bättre med tiden, nu uppskattar man verkligen allt hårt jobb de lagt ned. Rekommenderas.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas verkligen dom steppar upp för Division 2. Så vitt jag ser så är det inte direkt mycket skillnad i gameplay. Men hoppas att content-vis så blir det bättre från första början. Som en PvE-spelare var det alldeles för lätt och för lite content i det första spelet. PvPen blev väldigt snabbt tråkig och behöver definitivt göras om helt och hållet för att det inte ska dö ut på ett par månader igen.

Medlem

Det enda nya jag såg från gamla spelet är att man nu kan "klättare upp" på saker... annars ser det väl ut som förra spelet?


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Ser ut som att vara mycket av detsamma, dock det som man har sett så verkar det vara mer gruppbaserat än förra spelet?, Det var en ganska stor trend för årets E3, mycket "Team" mentalitet.
Presentationen dom hade på E3 med fake VOIP, var riktigt cringe haha


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Oh! Så jag längtar till detta

Älskade kampanjen i första spelet, och hade gärna sett en expansion mer mer kampanj (varför de inte släppte det vette tusan).
PvE var helt okay, men tyckte det blev lite för mycket bullet sponges av AI'n. Jag ser gärna att de vidareutvecklar AI'n och gör den lite mer "smart" så den blir mer oförutsägbar i strider och att den känns mer "mänsklig" som motståndare. Och jag hoppas de kommer göra om striderna lite så de blir mer flytande så som i Destiny 2. Ha kvar coversystemet såklart, men med mindre bullets ponge och smartare AI.
PvP undvek jag så mycket som möjligt pga alla fuskare.. -_-

Sen ber jag till gudarna att de på Massive Entertainment hör min bön och slänger in "Survival"-läget redan från start och att de kommer utveckla mer Survival även efter release. Klart bästa battlegrounds-läge jag spelat, med 24 andra spelare som kan antingen hjälpa eller skälpa ens egen resa mot helikoptern. Grymt kul spelläge och med så mycket potential med möjligheter för variation och återspel om de vill vidareutveckla det. <3

PS: Glöm inte inkludera hundar denna gång! Min K9 enhet längtar att få vara med på lite action! Att jag inte fick använda mig av hundgården i första spelet har alltid varit lite ledsamt i ögat.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Oh! Så jag längtar till detta

Älskade kampanjen i första spelet, och hade gärna sett en expansion mer mer kampanj (varför de inte släppte det vette tusan).
PvE var helt okay, men tyckte det blev lite för mycket bullet sponges av AI'n. Jag ser gärna att de vidareutvecklar AI'n och gör den lite mer "smart" så den blir mer oförutsägbar i strider och att den känns mer "mänsklig" som motståndare. Och jag hoppas de kommer göra om striderna lite så de blir mer flytande så som i Destiny 2. Ha kvar coversystemet såklart, men med mindre bullets ponge och smartare AI.
PvP undvek jag så mycket som möjligt pga alla fuskare.. -_-

Sen ber jag till gudarna att de på Massive Entertainment hör min bön och slänger in "Survival"-läget redan från start och att de kommer utveckla mer Survival även efter release. Klart bästa battlegrounds-läge jag spelat, med 24 andra spelare som kan antingen hjälpa eller skälpa ens egen resa mot helikoptern. Grymt kul spelläge och med så mycket potential med möjligheter för variation och återspel om de vill vidareutveckla det. <3

PS: Glöm inte inkludera hundar denna gång! Min K9 enhet längtar att få vara med på lite action! Att jag inte fick använda mig av hundgården i första spelet har alltid varit lite ledsamt i ögat.

Fienderna är fortfarande bullet sponges till en viss del, men vid patch 1.4 så togs mycket av det bort och time to kill på fiender gick ned drastiskt. Sen kom hunters in och de fungerade helt annorlunda jämfört med tidigare AI. Den AIn använde de sedan till NPCerna i legendary-uppdragen också. Om du inte sett denna AI förut rekommenderar jag att du kollar på YouTube för att få en bättre uppfattning.

Fusk i PvP finns tyvärr fortfarande kvar, men inte alls i den utsträckning som i början som tur är. Förhoppningsvis implementerar de någon typ av anti-fusk för TD2.

Inaktiv

Spelas tydligen på en dator, men hanteras av en handkontroll -.- Nej, tack. Skippar den här videon!

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Spelas tydligen på en dator, men hanteras av en handkontroll -.- Nej, tack. Skippar den här videon!

Samma.


signatur

K9
:.:

Medlem

De pratar om saker de gör annorlunda med spelet jämfört med det första.

Youtube video från Skillup som intervjuar Julian Garrity och Mattias Karlsson.
https://www.youtube.com/watch?v=RVb5gEWwOjQ


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

1
Skriv svar