Grattis Half-Life, 20 år i dag!

Robot
Grattis Half-Life, 20 år i dag!

Valve gjorde en rätt okej debut.

#half-life, #valve


Tråddemonen
Testpilot

Goda tider, HL moddarna är de bästa LAN spelen som har gjorts!

Releasehästryttare

Så Vavle borde visa upp half-life VR ikväll med andra ord! #drömmakanman

Medlem

Fantastiskt spel har fortfarande mina original liggandes


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Alltså har man ingen koll på spelet och ser när han fraggar jättebebisen med hjärntumören och snacket efter så är de nog världens flummigaste spel

Medlem

@delli: Är det jag eller är det du som är i fel tråd?

Medlem
Skrivet av Freffo:

@delli: Är det jag eller är det du som är i fel tråd?

Eftersom där var en film med hela spelet så är de nog du och spolar man till end fight så är de en jättebebis med nån tumör i huet (skånska för huvudet). Sen flyger man till Black Mesa, sedan ut i rymden på nån planet för att sedan hoppa in i en tunnelspårvagn i rymden för att sedan gå in i en grön "stjärna" för att sedan bli anställd.
Så såg inte min senaste anställningsintervju ut därför är jag lite bitter :] fick dock följa med på årets julfest! Fast de kanske blir samma upplevelse

Medlem

@delli: Ajdå, nu är jag redigt såsig i kolan efter jobbet.. Trodde det var black mesa nyheten!

Medlem

Aahh... Vilka barndoms minnen. Kommer ihåg man tyckte Ai:n var helt fantastisk och revolutionerande när soldaterna kom och tog skydd och kastade granater. Försökte flanka en.

Fantastiskt spel.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Grattis! Grymt spel och grymma moddar!
Har fortfarande kvar min HL-tröja som jag fick på köpet när jag köpte Half Life 1998. Hyfsat sleten är den förstås efter flitig användning. Nuförtiden drar jag på den en gång varannan månad, typ

Körde faktiskt några banor i somras och fick återigen gåshud av introsekvensen.


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Avstängd

Hade ju varit något om de tillkännagivit HL3 i samband med detta...

Antar att det kommer vid 30-års jubileumet

/s

Medlem

Sven Co-op, Counter-Strike, Firearms, Absolute Redemption, Science & Industry, Brainbread, Vampire Slayer, Day of Defeat, Natural Selection... Jäklar vad många klassiska moddar det här spelet har!


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

1
Skriv svar