Skärmdumpar från spel

Medlem

Lirat lite Forza och ville se vad man kunde göra med en Range Rover, riktigt kul att köra. Fin design med!

Take this under advisement, jerkweed!

PC-spelare
Dator: Asus Prime X470-PRO, Ryzen 2600X, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

fp
Medlem

Lite bilkörning i Far Cry New Dawn

Medlem

Ett par från AC: Valhalla

Medlem

Ett par till från Assassin's Creed Valhalla
.
.
Har ni stött på han med en yxa i skallen? Det har jag också. ; )

.
.
Sol, vind och vatten

Medlem

Mer från Assassin's Creed Valhalla
.
.
Can you pet the dog?

.
.
Ute med liten båt

.
.
Galna kattgumman

.
.
Knäad i skrevet

Medlem

Mer Valhalla
.
.
Soluppgång

.
.
Källare

.
.
Gore

Medlem

Hittade lite bilder från genomspelningen av ghost of tsushima

Play Has No Limits - The Future Of Gaming

Medlem

Mad max och rdr2

Play Has No Limits - The Future Of Gaming

Medlem

Några från Crusader Kings III som jag skaffade nyligen och precis börjat spela.

Jag funderade på om man kunde göra ett Assassin's Creed Valhalla scenario.. det går men är väldigt svårt om man inte väljer att börja på ett annat ställe än i Valhalla.

Det finns två epoker att börja, 867 eller 1066. Ett scenarion heter "Wrath of the Northmen". Där kan man välja ett par olika vikingar som t.ex Halfdan Whiteshirt som börjar i York.

.
.
Men i Valhalla börjar man med Eivor i Mercia. Bilden nedan visar ursprungskungen för Mercia, kung Burghred. Ni som spelat Valhalla känner igenom honom. https://assassinscreed.fandom.com/wiki/Burgred_of_Mercia

.
.
Gjorde min egen härskare, Eivor Wolf-kissed.

.
.
Det stora problemet är att man börjar som härskare med Norwegian (culture) och Asatro (religion). Vilket ingen i landet har, så alla hatar dig från början. Eftersom landet var större än jag kunde bemästra med mina skills var jag ändå tvungen att skänka ett antal titlar till andra, och det gjorde några mer vänligt inställda. Sen började jag jobba på att charma över dem på min sida, samtidigt som jag började konvertera till Norwegian culture på flera ställen. Tyvärr var min religionsledare en total klåpare vilket gjorde att det i princip tog en livstid att konvertera en region till Asatro. Som han fastnade på eftersom regionen slog bakut och fick 100% resist mot konvertering i ett antal år. Så har sparkat min religionsledare och tillsatt en betydligt bättre som sent om sida börjat konvertera reglion - vilket ändå tar många år per region. Bilden nedan är på min familj efter några år.

.
.
Får se om jag fortsätter på denna, kanske kommer ta en enklare väg och börja i York eller norden istället. Trots allt första gången jag spelar, har rätt dålig koll på systemen än så länge.

Skriv svar