The Division 2 betatestas i februari

Robot
The Division 2 betatestas i februari

Du ställs mot tre fiendegrupperingar, berättar ny storytrailer.

#massive, #the-division-2, #ubisoft


Avstängd

Är detta som ettan där fienderna tål 100 miljoner kulor?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@breahl: Mest troligt, hoppas dock lite mindre.

Jag tyckte dock första spelet var kul men saknade helt endgame (bara springa runt i dmz var väl inte absolut roligaste eller nöta om uppdrag där svårighetsgraden är bara skaderelaterad/kulsvampar), när det första tillägget kom och det var bara ett rum med massa fiendevågor så tappade jag all lust krig spelet.

Avstängd
Skrivet av TheConsul:

@breahl: Mest troligt, hoppas dock lite mindre.

Jag tyckte dock första spelet var kul men saknade helt endgame (bara springa runt i dmz var väl inte absolut roligaste eller nöta om uppdrag där svårighetsgraden är bara skaderelaterad/kulsvampar), när det första tillägget kom och det var bara ett rum med massa fiendevågor så tappade jag all lust krig spelet.

Det som var roligast i första division var ju att levla. Storyn var ju hur bra som helst.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Är det mer character progression nu? Jag tyckte det var väl en del i förra, men jag hade gärna sett mer unika spelare.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Gen
Medlem
Skrivet av breahl:

Är detta som ettan där fienderna tål 100 miljoner kulor?

Skrivet av TheConsul:

@breahl: Mest troligt, hoppas dock lite mindre.

Kikade på ett klipp där en snubbe hade lirat spelet i London via inbjudan till ett event. Han pratade just om detta och sa att de ändrat så att fiender tål mindre skott men det gäller dig också, mao måste man vara försiktig. Eliter som har mycket synlig armor på sig tål mer men har å andra sidan "weak points" som man får försöka träffa så de går ner snabbare. Efter att ha kikat filmen så får jag nog hålla med.

Skrivet av TheConsul:

Jag tyckte dock första spelet var kul men saknade helt endgame (bara springa runt i dmz var väl inte absolut roligaste eller nöta om uppdrag där svårighetsgraden är bara skaderelaterad/kulsvampar), när det första tillägget kom och det var bara ett rum med massa fiendevågor så tappade jag all lust krig spelet.

Survival var rätt fräckt, samma gällande Underground men det tog ett tag innan dessa uppdateringar lades in. Roligaste var dock vägen till end-game. Grym story, fantastiska banor och underbar stämning.

Medlem
Skrivet av breahl:

Det som var roligast i första division var ju att levla. Storyn var ju hur bra som helst.

Håller med. Kanske hade krävt för mycket resurser, men jag känner ändå att dem borde utökat storyn och området man kunde röra sig på till hela Manhattan iaf. Att bara springa runt i staden var ju halva nöjet.

Medlem

Tråkiga med dessa spel är ju att det inte går att gå för "outlandish" var det kommer till gear, bättre om det vore ännu mer sci-fi än vad det är.

Medlem

Paywall för ett test varv eller random tur via mail?

Nej tack

Medlem
Skrivet av kaealy:

Tråkiga med dessa spel är ju att det inte går att gå för "outlandish" var det kommer till gear, bättre om det vore ännu mer sci-fi än vad det är.

Vad menas med att gå "outlandish" i ett spel.

Medlem

@Rydell1986: I denna kontext skulle jag säga "överdrivet".


signatur

I drank what?

Medlem

Tyvärr var det alldeles för mycket "bulletsponge simulator", i övrigt ett välgjort spel.

Hoppas det har lyckats reda ut kinksen och valt en annan approach till kulmättnaden.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Är det mer character progression nu? Jag tyckte det var väl en del i förra, men jag hade gärna sett mer unika spelare.

Ja, det är det. Fler rollspelselement och mer micromanagement. Gillade vad jag såg i den tekniska alphan, även om det var en gammal build och buggig som satan


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Ja, det är det. Fler rollspelselement och mer micromanagement. Gillade vad jag såg i den tekniska alphan, även om det var en gammal build och buggig som satan

Good good! För man kändes mest som en i mängde i den förra.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Good good! För man kändes mest som en i mängde i den förra.

Det tror jag att man kommer göra ändå, men av det lilla som var tillgängligt och av hur lite jag får säga innan NDA'n är lyft så är det några steg i rätt riktning.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Jag hoppas på mer gear sets i end game på nästa spel. Tyckte det var lite halvtråkigt att grinda gear i slutet och inventory-systemet för att kolla på vilka gear man hade var rätt kasst. Annars var spelet riktigt kul !

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Vad menas med att gå "outlandish" i ett spel.

https://www.vocabulary.com/dictionary/outlandish

Det vill säga, inte bara tråkiga verkliga prylar eller sånt som finns i prototyp form nu.

Medlem
Skrivet av kaealy:

https://www.vocabulary.com/dictionary/outlandish

Det vill säga, inte bara tråkiga verkliga prylar eller sånt som finns i prototyp form nu.

Då får du nog spela Anthem istället för The Division 2.

Medlem

Skulle man inte få större inventory också om man bokade?
Denna industri....

Well, får kolla gameplay innan jag bestämmer mig.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar