The Division 2 betatestas i februari
@breahl: Mest troligt, hoppas dock lite mindre.
Jag tyckte dock första spelet var kul men saknade helt endgame (bara springa runt i dmz var väl inte absolut roligaste eller nöta om uppdrag där svårighetsgraden är bara skaderelaterad/kulsvampar), när det första tillägget kom och det var bara ett rum med massa fiendevågor så tappade jag all lust krig spelet.
@breahl: Mest troligt, hoppas dock lite mindre.
Jag tyckte dock första spelet var kul men saknade helt endgame (bara springa runt i dmz var väl inte absolut roligaste eller nöta om uppdrag där svårighetsgraden är bara skaderelaterad/kulsvampar), när det första tillägget kom och det var bara ett rum med massa fiendevågor så tappade jag all lust krig spelet.
Det som var roligast i första division var ju att levla. Storyn var ju hur bra som helst.
PS5 och inget annat.
Är detta som ettan där fienderna tål 100 miljoner kulor?
@breahl: Mest troligt, hoppas dock lite mindre.
Kikade på ett klipp där en snubbe hade lirat spelet i London via inbjudan till ett event. Han pratade just om detta och sa att de ändrat så att fiender tål mindre skott men det gäller dig också, mao måste man vara försiktig. Eliter som har mycket synlig armor på sig tål mer men har å andra sidan "weak points" som man får försöka träffa så de går ner snabbare. Efter att ha kikat filmen så får jag nog hålla med.
Jag tyckte dock första spelet var kul men saknade helt endgame (bara springa runt i dmz var väl inte absolut roligaste eller nöta om uppdrag där svårighetsgraden är bara skaderelaterad/kulsvampar), när det första tillägget kom och det var bara ett rum med massa fiendevågor så tappade jag all lust krig spelet.
Survival var rätt fräckt, samma gällande Underground men det tog ett tag innan dessa uppdateringar lades in. Roligaste var dock vägen till end-game. Grym story, fantastiska banor och underbar stämning.
Det som var roligast i första division var ju att levla. Storyn var ju hur bra som helst.
Håller med. Kanske hade krävt för mycket resurser, men jag känner ändå att dem borde utökat storyn och området man kunde röra sig på till hela Manhattan iaf. Att bara springa runt i staden var ju halva nöjet.
Tråkiga med dessa spel är ju att det inte går att gå för "outlandish" var det kommer till gear, bättre om det vore ännu mer sci-fi än vad det är.
Vad menas med att gå "outlandish" i ett spel.
@Rydell1986: I denna kontext skulle jag säga "överdrivet".
I drank what?
Är det mer character progression nu? Jag tyckte det var väl en del i förra, men jag hade gärna sett mer unika spelare.
Ja, det är det. Fler rollspelselement och mer micromanagement. Gillade vad jag såg i den tekniska alphan, även om det var en gammal build och buggig som satan
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Ja, det är det. Fler rollspelselement och mer micromanagement. Gillade vad jag såg i den tekniska alphan, även om det var en gammal build och buggig som satan
Good good! För man kändes mest som en i mängde i den förra.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Good good! För man kändes mest som en i mängde i den förra.
Det tror jag att man kommer göra ändå, men av det lilla som var tillgängligt och av hur lite jag får säga innan NDA'n är lyft så är det några steg i rätt riktning.
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Vad menas med att gå "outlandish" i ett spel.
https://www.vocabulary.com/dictionary/outlandish
Det vill säga, inte bara tråkiga verkliga prylar eller sånt som finns i prototyp form nu.
https://www.vocabulary.com/dictionary/outlandish
Det vill säga, inte bara tråkiga verkliga prylar eller sånt som finns i prototyp form nu.
Då får du nog spela Anthem istället för The Division 2.