Nyfiken på PvP i The Division 2? Se Gustav kriga i ett övervuxet Washington

Robot
Nyfiken på PvP i The Division 2? Se Gustav kriga i ett övervuxet Washington

17 minuter gameplay från en som faktiskt kan sikta.

#the-division-2


Medlem

Bara jag eller ser det fulare ut en ettan? Jag sitter o kör första på PS4 nu och tycker nästan det är snyggare. Utvecklingen har gått framåt ser jag

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av robbis:

Bara jag eller ser det fulare ut en ettan? Jag sitter o kör första på PS4 nu och tycker nästan det är snyggare. Utvecklingen har gått framåt ser jag

Det beror delvis på ganska stygg komprimering, vilket gör jämförelsen en aning missvisande. Men jag tycker nog också att det första spelet är snyggare, mycket på grund av miljöerna.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Grafik: GTX 960M
Moderkort: Raccolto Nero d'Avola Cabernet Sauvignon Organic , 2017

Avstängd
Skrivet av Gustav Höglund:

Det beror delvis på ganska stygg komprimering, vilket gör jämförelsen en aning missvisande. Men jag tycker nog också att det första spelet är snyggare, mycket på grund av miljöerna.

Snö i spel är alltid snyggare än gräs.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Springer han i slow motion? Ser ut som han trampar vatten i en pool... Yikes.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Äh. Skiter faktiskt totalt i PvP och DZ. Ge mig bara en fläskig kampanj så är jag nöjd!

Medlem

Kampanjen var vinnaren i ettan för mig, däremot är jag lite nervös för omgivningarna då "den övervuxna staden"-konceptet känns lite tjatigt (Crysis 2, I am Legend etc). Gillade ettan för miljöerna...att springa runt i ett apokalypsfärskt Manhattan var ju helt underbart.

Det här ger istället känslan av...alla andra shooters.

Ser bra ut, mer av den gamla varan, det var väl det man gillade med TD1.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Avstängd
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Ser bra ut, mer av den gamla varan, det var väl det man gillade med TD1.

Ja hade gärna fortsatt i New York, det där var ju bara en liten del av staden. Man kunde lätt gjort en kampanj i andra delar fast som ett helt nytt spel som detta då. Stämningen och storyn i ettan tror jag blir svårslaget.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Spelet ser ju mer ut som en DLC expansion än en ny titel...

1
Skriv svar