Judgment of Atlantis avslutar Assassin's Creed Odyssey-eposet – idag

Robot
Judgment of Atlantis avslutar Assassin's Creed Odyssey-eposet – idag

Efter ett spel och två dlc-trilogier är sagan i mål.

#assassins-creed-odyssey, #dlc, #ubisoft, #ubisoft-quebec


Ambassadör
Xbox

Ser mycket fram emot att få bita tag i det här när min Assassin's Creed-resa når så långt!


signatur

Jump in.

Medlem

Nice! Ska först lira klart skräckspelet "The Dark Occult" som är riktigt bra. Sedan har jag börjat med A Plague Tale: Innocence som ska liras färdigt. Även nytt DLC till Hitman 2. Sedan blir det att köra ut hela season passet till AC Odyssey. Har bara testat starten på de båda 2 DLC paketen. Det andra DLC The Fate of Atlantis verkar vara betydligt bättre med helt nya kartor att lira på. DLC 1 har endast nya uppdrag på gamla kartan. Huvudspelet var en riktig pärla till äventyr. Mycket nöjd med det spelköpet.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

AC: Odyssey är det första spelet jag köpt season pass för då DLCna verkade vara sjukt intressanta, och nu när allt är släppt så kan jag äntligen spela det. Underbart!

Medlem

Ser fram emot att avsluta denna resa, en bit över 100 underhållande timmar spenderade på Odyssey, och själva Atlantis delen lägger jag till bland mina favorit DLCs.

Medlem

sökte lite igår och hittade att fate of atlantis och legacy of the first blade ingår i season pass till AC men fate of atlantis är väll delat i 3 episoder? någon som vet om det är alla episoder som är med eller hur det fungerar

Medlem
Skrivet av claesr:

sökte lite igår och hittade att fate of atlantis och legacy of the first blade ingår i season pass till AC men fate of atlantis är väll delat i 3 episoder? någon som vet om det är alla episoder som är med eller hur det fungerar

Båda 2 DLC'n är delade i 3 episoder var. Så totalt är det 6 episoder och allt ingår i season pass. Plus Remastern av AC3 och AC Liberty (eller vad det hette). Så rätt skapligt med innehåll. Have FUN!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Nice, detta skall bli kul. Något att se fram emot till helgen då jag får tid över.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Båda 2 DLC'n är delade i 3 episoder var. Så totalt är det 6 episoder och allt ingår i season pass. Plus Remastern av AC3 och AC Liberty (eller vad det hette). Så rätt skapligt med innehåll. Have FUN!

Aah vad Najs, då ska jag inhandla season pass till det tack för svaret 😁

1
Skriv svar