Senaste spelet du klarade?
Rullade eftertexter i Star wars: Jedi fallen order precis nyss.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om spelet.. spelade ps5 versionen.. men kändes som det inte åldrats speciellt bra.
Mitt första Star wars spel och för nån som inte är speciellt intresserad av Star wars så var det ok.
Gillade light sabern.
Storyn var inte speciellt bra meb kommer troligtvis spela survivor någon gång o framtiden.
2/5 får det. Ok men absolut inte mer
Fixat sunset overdrive och amnesia the bunker igår. SO var ganska monotont och tråkigt. Har kämpat länge för att göra färdigt det spelet.
Amnesia var bra men störde mig något oerhört på sparsystemet vilket slutade med att jag rusade igenom spelet och istället körde trial and error.
Dragons Dogma
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
"Alan Wake: Remastered"; en liten guldklimp som de lyckats bra med. Ser fram emot AWII nu i höst.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Remnant 2.
Riktigt kul spel att köra med ett gäng kompisar!
Börjat andra genomspelningen nu på högre svårighetsgrad.
Jag är fast på sista bossen, han är obärmhertig i andra fasen Han spammar och spammar så man inte hinner vare sig ladda om,strafa, heala eller ens skrika aj
Kanske man ska ta hjälp och inte köra solo på honom
Bra spel
Jag är fast på sista bossen, han är obärmhertig i andra fasen Han spammar och spammar så man inte hinner vare sig ladda om,strafa, heala eller ens skrika aj
Kanske man ska ta hjälp och inte köra solo på honom
Bra spel
Mycket lättare om man är 2 eller flera.
Sjukt jobbigt om man har all aggro själv nämligen.
Vi brukar köra 3 manna squad, tycker jag funkar bäst. Under andra fasen brukar vi försöka heala oss när han är "ute" i den stora arenan, och inte den lilla knallröda saken. Han är något lugnare där och man har mera plats.
Bara att kämpa på! Tog oss typ 15-20 försök innan vi klarade honom första gången på Survivor.
Yakuza 4 Remastered. Är en bra bit in på femman nu men Baldurs gate tar prioritet. Kiryu och gänget får vänta lite, helt enkelt.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Red Dead Redemption 2. Tog 80 timmar.
För någon vecka sedan klarade jag Jedi Survivor, vilket jag lade ner 35 timmar på.
Kul spel storymässigt + att jag älskar Star Wars.
Men jisses vad ooptimerat och buggigt spelet var! Det förtog mycket av glädjen tyvärr.
🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X
Axiom Verge 2
Bra men det når inte riktigt upp till det första spelet.
Det har en något irriterande grafisk design där det ibland är svårt att se vad som är "fasta" ytor och vad som är bakgrund. Man vänjer sig efter ett tag men det kan ändå uppstå situationer där man springer in i en vägg som man tror är en del av bakgrunden.
För någon vecka sedan klarade jag Jedi Survivor, vilket jag lade ner 35 timmar på.
Kul spel storymässigt + att jag älskar Star Wars.
Men jisses vad ooptimerat och buggigt spelet var! Det förtog mycket av glädjen tyvärr.
Har nu för övrigt börjat spela det fantastiska Baldurs Gate 3 och har hittills ca 10 timmar investerat i spelet. Med tanke på att jag ofta spelar igenom spel ganska noggrant och det faktum att spelet är så stort så lär jag ha att göra i detta spel året ut.
Sedan kommer ju Starfield om ca tre veckor vilket jag lär börja spela parallellt eftersom jag får det på releasedagen genom Xbox Game Pass.
🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X
Ursäkta off-topic, men hur är Jedi Survivor nu för tiden till PC för er som lirat det? Funderar nämligen på att införskaffa EA Play Pro saken för att spela igenom nu i helgen/veckan om det är avsevärt mycket bättre.
Eller är det fortfarande som vid release, fullt med tekniska skavanker och stutters, eller är det någorlunda bra nu? Hittar lite delade meningar på Reddit så tänkte höra lite åsikter här också(om det finns några).
Tråkigt att spelet släpptes som det gjorde. :/
The more I practice, the luckier I get.