Nu blir det svårt att stå emot - sex Batman-spel nu gratis på Epic Game Store

Robot
Nu blir det svårt att stå emot - sex Batman-spel nu gratis på Epic Game Store
Skägg.
10 Chambers

signatur
Releasehästryttare
Medlem

Bra försök Sweeney, bra försök.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SID 6.7:

Bra försök Sweeney, bra försök.


signatur
Medlem

Senaste Batman jag lirade var Batman the caped crusader på C64


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Även helt DRM-fria, Arkham Knight har inte Denuvo på Epic-versionen, utan går att spela utan att Epic Games Launcher är igång, förmodligen samma för de andra spelen.
Precis som på gamla goda tiden, fast utan att behöva byta diskett då såklart

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ariath:

Senaste Batman jag lirade var Batman the caped crusader på C64

Då har du verkligen missat ett par grymma spel.


signatur
Medlem

Touché Sweeney, touché.

Såg det igår. Gjorde ett dubbelskutt och började ladda ned.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Testpilot

Gratis e gött! Så många gratisspel så lite tid!!

Medlem

Har redan och spelat ut alla spelen
Men kan ju ta hem dom på Epic bara för att


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Molotov:

Har redan och spelat ut alla spelen
Men kan ju ta hem dom på Epic bara för att

Blev sugen att dra igång det första spelet igen.


signatur
Medlem

Inte så svårt att stå emot faktiskt. Äger alla på steam sedan flera år tillbaka.

Gen
Medlem
Skrivet av Sillgam:

Inte så svårt att stå emot faktiskt. Äger alla på steam sedan flera år tillbaka.

Samma här, de har ju dessutom varit på rea dussintals gånger.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Blev sugen att dra igång det första spelet igen.

Ja en riktig godbit.
Körde det på Xbox 360 men har det även på Steam då jag fick alla Batman spel där då jag köpte Arkham Knight


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Epic ska verkligen ha en eloge för deras vilja att dra till sig nya kunder, hur ofta ser man Steam ge nåt gratis, jag tror inte jag har fått något gratis på Steam, isåfall nån betatest/demo, men aldrig hela spel, aldrig kvalite spel som dessa?? Jag börjar störa mig mer och mer på Valve´s extrema girighet, dom är som spelens INTEL... Tror dom kan fortsätta att ignorera konkurenter för dom fått så stora huven av sitt narcism störda självbild av odödlighet?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Epic ska verkligen ha en eloge för deras vilja att dra till sig nya kunder, hur ofta ser man Steam ge nåt gratis, jag tror inte jag har fått något gratis på Steam, isåfall nån betatest/demo, men aldrig hela spel, aldrig kvalite spel som dessa?? Jag börjar störa mig mer och mer på Valve´s extrema girighet, dom är som spelens INTEL... Tror dom kan fortsätta att ignorera konkurenter för dom fått så stora huven av sitt narcism störda självbild av odödlighet?

Men Steam är fortfarande gratis men inte länge till 😆


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Epic ska verkligen ha en eloge för deras vilja att dra till sig nya kunder, hur ofta ser man Steam ge nåt gratis, jag tror inte jag har fått något gratis på Steam, isåfall nån betatest/demo, men aldrig hela spel, aldrig kvalite spel som dessa?? Jag börjar störa mig mer och mer på Valve´s extrema girighet, dom är som spelens INTEL... Tror dom kan fortsätta att ignorera konkurenter för dom fått så stora huven av sitt narcism störda självbild av odödlighet?

Sedan vill jag ge EPiC en stor eloge för att de äntligen har fixat sin värdelösa launcher så att vi nu har kommit upp i normal standard och funktioner.... (not realy).


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Så sjukt nice! Ungarna blev superglada över legospelen!

Ambassadör
Xbox

Bra spel!


signatur

Jump in.

Medlem

Va e de man ska stå emot? Schyssta spel, har inte spelat något utav dom så mycket välkommet!

Medlem

lol såklart har man alla på steam...

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Epic ska verkligen ha en eloge för deras vilja att dra till sig nya kunder, hur ofta ser man Steam ge nåt gratis, jag tror inte jag har fått något gratis på Steam, isåfall nån betatest/demo, men aldrig hela spel, aldrig kvalite spel som dessa?? Jag börjar störa mig mer och mer på Valve´s extrema girighet, dom är som spelens INTEL... Tror dom kan fortsätta att ignorera konkurenter för dom fått så stora huven av sitt narcism störda självbild av odödlighet?

Så om ett företag väljer att inte ge bort varor gratis är de konsumentfientliga eller giriga? Vad är det för konstigt resonemang?

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Jag har hört gott om många men det har bara inte blivit av att man skaffat dom


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Sweneey börjar bli riktigt desperat. Tråkigt att Epics extrema girighet alltid hittar nya sätt att lura till sig goodwill och flytta fokus ifrån deras hemska konsument och utvecklar-fientlighet 😫

Tänk om epic inte hade tagit uberkapitalistvägen utan istället valt att konkurrera sjysst, skapa en bra platform och stå på konsumenternas och utvecklarnas sida istället för de feta direktörernas.

Medlem
Skrivet av Ariath:

Senaste Batman jag lirade var Batman the caped crusader på C64

Spelade bara det andra Batman spelet från Ocean: https://www.youtube.com/watch?v=jfAOp43OUVo
Vilka tider! Drygt 4 ynka minuters laddning på kassett versionen, får ses som imponerande för sin tid. Härlig musik också under inladdningen från Ocean. https://www.youtube.com/watch?v=WyAd1qKIiXU Tog bara dryga kvarten att klara själva spelet. Och idag klagar folk på spel som avslutas efter 8 timmar ;-).
Det var roligare förr.

Medlem
Skrivet av RachelW:

Sweneey börjar bli riktigt desperat. Tråkigt att Epics extrema girighet alltid hittar nya sätt att lura till sig goodwill och flytta fokus ifrån deras hemska konsument och utvecklar-fientlighet 😫

Tänk om epic inte hade tagit uberkapitalistvägen utan istället valt att konkurrera sjysst, skapa en bra platform och stå på konsumenternas och utvecklarnas sida istället för de feta direktörernas.

Verkligen extremt girigt och konsumentfientligt att ge bort spel gratis! vilka jävla svin!

Medlem
Skrivet av RachelW:

Sweneey börjar bli riktigt desperat. Tråkigt att Epics extrema girighet alltid hittar nya sätt att lura till sig goodwill och flytta fokus ifrån deras hemska konsument och utvecklar-fientlighet 😫

Tänk om epic inte hade tagit uberkapitalistvägen utan istället valt att konkurrera sjysst, skapa en bra platform och stå på konsumenternas och utvecklarnas sida istället för de feta direktörernas.

Herregud vilka överord du tar i med. Är din agenda att sänka Epic så mycket som möjligt så är det på gränsen till att du får motsatt effekt när du överdriver så där. Det Epic gör är klassiska grepp för att skaffa marknadsandelar mot dominanta konkurrenter, inget konstigt alls.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

1
Skriv svar