PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd
Jag menar Tradera, skrev Blocket... Shit va snurrig jag är!
Och så 38st till idag
https://shop.halebop.se/mobiltelefoner/sony/xperia-5-ii-black...
För er som behöver/tittar på en ny mobil. Finns ett paket med PS5 som kanske kan locka någon.
Begränsat antal tydligen.
https://shop.halebop.se/mobiltelefoner/sony/xperia-5-ii-black...
För er som behöver/tittar på en ny mobil. Finns ett paket med PS5 som kanske kan locka någon.
Begränsat antal tydligen.
De säger visserligen inte när PS5an levereras.
Det var ju nåt jultidningsförlag som hade PS5 som pris i sin säljstege. Lär ju inte va en endast unge som krängt jultidningar som fått en.
Dessutom värderad till 7999 när katalogen kom, innan sony släppt något officiellt pris...
Mina ungar fick inte sälja jultidningar.
amazon.se har standard edition i lager nu, la precis en beställning
Fortfarande i lager nu när jag tittade så in och knip en om ni inte fått tag i en än
Amazon har både Standard och Digital edition
Jag fick också 🙂 kommer måndag!
Stort tack för tipset!!!
DU ÄR EN HJÄLTE ❤️
Vad är oddsen att när man lägger ifrån sig mobilen så kommer dessa nyheter och man missar allt...
aldrig mer lägga ifrån sig telefonen
Nu är jag seriöst 😡 Jag checkar Fz väldigt ofta och så klart när jag inte kollar så kommer det tillbaks i lager😭 Kan man slå på notiser på fz?
Jo, men notiserna kommer ca 5-7 min efter inlägget på sidan
Är det värt att köpa standard? Kollar typ aldrig på blu ray filmer och köper nästan aldrig fysiska spel?
Ja,
Billigare spel på elgiganten/mediamarkt än i psn-store.
Möjlighet att få låna spel/få ett spel av mormor/sambo.
Om man nu vill, kika på 4k blueray.
Finns några argument till, men den tusingen disk kostar tjänar man igen enligt mig direkt.
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Ja,
Billigare spel på elgiganten/mediamarkt än i psn-store.
Möjlighet att få låna spel/få ett spel av mormor/sambo.
Om man nu vill, kika på 4k blueray.
Finns några argument till, men den tusingen disk kostar tjänar man igen enligt mig direkt.
Hur funkar det med spel man har fysiskt/på skiva till PS4. Går dom att ladda ner om man har digital version eller måste man ha discversionen av PS5 för att kunna spela dom?
Och så 38st till idag
Och det redan klockan 9 på morgonen!? Det lär bli full rulle nu ett par dagar fram över på Tradera. Många PS5or som behöver byta ägare pga spekulation.
Hur funkar det med spel man har fysiskt/på skiva till PS4. Går dom att ladda ner om man har digital version eller måste man ha discversionen av PS5 för att kunna spela dom?
Nä du måste ha discversionen för att spela dom även på PS5.
Nä du måste ha discversionen för att spela dom även på PS5.
Då är DET definitivt ett bra köpargument för disc version. Iaf för mig som har en del spel på skiva jag knappt spelat ännu.
Tack för svar!
De säger visserligen inte när PS5an levereras.
Står ju 1-3 dagars leveranstid..?
Vet någon vilken månad webhallen stängde så man inte kunde boka av dem längre?
Sista datumet var nog 17/9