Tom Holland visar för första gången upp sig som Nathan Drake i Uncharted-filmen

Robot
Tom Holland visar för första gången upp sig som Nathan Drake i Uncharted-filmen

Hellre Young Drake än Young Wallander.

#uncharted


Fragtjuv

Jag gillar Holland och tror att det här kan bli underhållande.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

KoP
Medlem

Nja säger jag. Någon annan skådespelare borde det ju finnas som utseendemässigt är mera lik Nathan. :/

Typ Nathan Fillion kanske?

Nathans haka/käkparti ska vara bredare. Tom Holland smala ansikte funkar inte (för mig iaf).

Avstängd
Skrivet av KoP:

Nja säger jag. Någon annan skådespelare borde det ju finnas som utseendemässigt är mera lik Nathan. :/

Typ Nathan Fillion kanske?

Nathans haka/käkparti ska vara bredare. Tom Holland smala ansikte funkar inte (för mig iaf).

Nathan Fillion håller jag absolut med om att ser mer ut som den Drake vi är vana att få styra, men tycker Tom Holland passar bra som en yngre Drake vilket filmen också ska handla om.

Mixa dessa 2 och du är ganska nära Tom Holland


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Castingen känns...märklig. Men det kanske bara är jag

KoP
Medlem
Skrivet av Checker:

Nathan Fillion håller jag absolut med om att ser mer ut som den Drake vi är vana att få styra, men tycker Tom Holland passar bra som en yngre Drake vilket filmen också ska handla om.

Mixa dessa 2 och du är ganska nära Tom Holland

https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/JikUBARBNatBMHnhFb4kmD-1200...

https://giantbomb1.cbsistatic.com/uploads/scale_medium/1/1035...

Ja då kan det väl funka. Hade dock hoppats på en Uncharted film med en mogen Nathan, inte med en ung Nathan. (◞‸◟)

Medlem

Hoppas det bara blir en film med en ung Nathan och Tom. Vill hellre se en lite mörkare film med en vuxen Nathan.

Avstängd

Har uncharted triologin för den var gratis för ett tag sedan. Men inte spelat ännu.

Är den verkligen så bra som det snackas om?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Har uncharted triologin för den var gratis för ett tag sedan. Men inte spelat ännu.

Är den verkligen så bra som det snackas om?

Nä dom var väldigt bra när dom kom, uncharted 2 särskilt. Alla spel och många filmer har kopierat/gjort det bättre sen dess. Borde fortfarande vara underhållande dock.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Angående Nathan Fillion, ni kan ju inte ha missat det här:

Så det skall utan tvekan vara Nathan Fillion och definitivt inte Tom Holland.

Medlem
Skrivet av Checker:

Nathan Fillion håller jag absolut med om att ser mer ut som den Drake vi är vana att få styra, men tycker Tom Holland passar bra som en yngre Drake vilket filmen också ska handla om.

Mixa dessa 2 och du är ganska nära Tom Holland

https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/JikUBARBNatBMHnhFb4kmD-1200...

https://giantbomb1.cbsistatic.com/uploads/scale_medium/1/1035...

Men jag tycker inte gamla Nathan Drake är lik unga Nathan Drake. Förstår inte riktigt hur de tänkte när de gjorde den yngre versionen...

Skrivet av breahl:

Har uncharted triologin för den var gratis för ett tag sedan. Men inte spelat ännu.

Är den verkligen så bra som det snackas om?

Finns dock fyra spel...
Och precis som det nämndes ovan, så var de ruskigt bra när de kom. Man kanske inte blir lika impad i dagsläget, men de är bra spel. Men allt efter 2:an blir mycket mer av samma (vilket inte är fel om man vill ha mer av samma såklart), fast med snyggare grafik


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Åhh väntar med spänning på säsong 2.

Avstängd
Skrivet av T.Mani:

Men jag tycker inte gamla Nathan Drake är lik unga Nathan Drake. Förstår inte riktigt hur de tänkte när de gjorde den yngre versionen...

Förnyyade mitt körkort för inte så länge sedan, inklusive foto. 15 år sedan jag fick det första gången. Om jag inte skulle ha vetat vem det var på båda bilderna skulle jag aldrig ha gissat att det var samma person. Min fru, som jag varit tillsammans med längre än så, och mina föräldrar sa också samma sak.

Det spekuleras att nate är ca 35-40 i uncharted 4 (bilden jag postade). Unge nate på den andra bilden ca 12-15. Det kan alltså vara nästan 30 år skillnad och under den tiden kan mycket hända.


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Lär väl bli 1h20 min av Tom Holland som skjuter ihjäl miljontals fiender och kollar alla hörn efter samlarobjekt

Medlem

Finns inget mer tröttsamt än de som skriker om Nathan Fillion.

För det första, han är en B-skådis. För det andra, att vara fysiskt lik den karaktär du ska porträttera är inte särskilt relevant vid en casting. Allt handlar om den berättelse de vill berätta och den känsla de vill förmedla. Sen formar du karaktären utifrån det och lägger till kostym, smink och ibland även cgi för att förstärka en känsla, inte för att på pricken likna karaktären.

Ni kan tycka att filmen borde vara si eller så, men nu vill de berätta en historia om en yngre Nathan Drake och Tom Holland var den som passade bäst in i deras vision. Han var inte den som var mest lik en print screen.

Medlem

Alla är så kåta på Nathan Fillion tack vare dom saknar Fire fly. Men nu är det ju så dom ville köra en ung Nathan drake och Tom kanske var den dom gillade mest. O en film med en ung Nathan drake kan ju vara passande specielt om det är en Origin story och då passar ju för fan inte en 40-50 år Nathan drake om han började som ungdom med allt detta.

jag menar hur fan skulle det se ut om man kör en 40år gammal peter parker i en orgin story om spider-man ?

eld
Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

Alla är så kåta på Nathan Fillion tack vare dom saknar Fire fly. Men nu är det ju så dom ville köra en ung Nathan drake och Tom kanske var den dom gillade mest. O en film med en ung Nathan drake kan ju vara passande specielt om det är en Origin story och då passar ju för fan inte en 40-50 år Nathan drake om han började som ungdom med allt detta.

jag menar hur fan skulle det se ut om man kör en 40år gammal peter parker i en orgin story om spider-man ?

Nu har jag inget emot tom Holland, men det går ju

Fragtjuv
Skrivet av breahl:

Har uncharted triologin för den var gratis för ett tag sedan. Men inte spelat ännu.

Är den verkligen så bra som det snackas om?

Jag spelade igenom samtliga titlar för ett par år sedan och tycker att det första spelet är det svagaste. Det är dock inte speciellt långt så man tar sig igenom det ganska snabbt.

Övriga spel i serien tycker jag är extremt välskrivna och underhållande matinéäventyr. Det är ubgefär som att spela en Indiana Jones-film och ibland är det precis vad jag behöver när jag blir sugen på att spela.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Avstängd
Skrivet av joelthor100:

Jag spelade igenom samtliga titlar för ett par år sedan och tycker att det första spelet är det svagaste. Det är dock inte speciellt långt så man tar sig igenom det ganska snabbt.

Övriga spel i serien tycker jag är extremt välskrivna och underhållande matinéäventyr. Det är ubgefär som att spela en Indiana Jones-film och ibland är det precis vad jag behöver när jag blir sugen på att spela.

Tack för infon. Ska nog testa dessa spel och se om jag fastnar.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Tröttnade så jävla mycket på uncharted 3, spring till punkt B skjut ihäl 500 fiender, spring 50 meter, 600 nya finder att skjuta, liksom combat är inte speciellt kul i det spelet heller.

1
Skriv svar