Devolver Digital köper Serious Sam-utvecklaren Croteam

Robot
Devolver Digital köper Serious Sam-utvecklaren Croteam

Efter åratal av dejtande ska de två äntligen gifta sig.

#Croteam, #Devolver-digital


Medlem

Då kommer det bli ordning och reda.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

oh no.. nu blir det riktiga sam sam. mer blod massor med blod. mer köttigt massor med köttiga delar. kanske rougelike fps


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Varför? Känns ju jävligt onödigt att köpa en helt kass studio... Alla serious sam suger ju rått balle...

Inaktiv
Skrivet av robbis:

Varför? Känns ju jävligt onödigt att köpa en helt kass studio... Alla serious sam suger ju rått balle...

Iaf andra hälften. Vilken jävla dynga 3 och 4. Tror CroTeam får hålla sig till pusselspelet de släppte för några år sedan och göra serie av det

Medlem
Skrivet av robbis:

Varför? Känns ju jävligt onödigt att köpa en helt kass studio... Alla serious sam suger ju rått balle...

Då får du hemläxa nu. Köp The Talos Principle, spela igenom det och engagera dig i storyn. Jag tror nog att du kommer ändra din åsikt om Croteam efter det.

Are they serious?

Tydligen. Det finns nog en hel del som har det romantiska skimret framför ögonen och gillar de gamla pangarna. SS4 verkade tyvärr vara en riktigt rutten produkt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gillar SS TFE, TSE och tvåan väldigt mycket, man kan hoppas att serien går tillbaka ditåt med nästa lir.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av robbis:

Varför? Känns ju jävligt onödigt att köpa en helt kass studio... Alla serious sam suger ju rått balle...

Talos Principle är ett makalöst spel tho

Medlem

Tror det kan bli bra, tyckte att fyran var underhållande på samma sätt som en B-film (dålig grafik, dåligt röstskådespeleri, dåligt skrivet men underhållande spelmekanik) så lite stabilare finanser kan nog vara det som behövs.

Medlem
Skrivet av Gesturr:

Talos Principle är ett makalöst spel tho

Har spelat talos principle. Sådan spel faller mig inte i smaken så nej. Dock visste jag inte att det var samma utvecklare. Dag och natt mellan de spelen... Jag Syftade mest på serious sam, jag hade kunnat göra ett bättre spel i unity men hade varit waste of my time

Medlem
Skrivet av robbis:

Varför? Känns ju jävligt onödigt att köpa en helt kass studio... Alla serious sam suger ju rått balle...

*råttballe

Du får gärna hjälpa mig med analogin här. Är det för att:
1. Råttor har små penisar vilket gör det svårt att utföra fellatio?
2. Råttor har dålig hygien, vilket leder till att deras penis smakar illa?
3. Råttor har väldigt attraktiva penisar vilket leder till att man per automatik vill utföra fellatio på dem?
4. Croteam består endast av råttor som utför fellatio istället för att programera bra spel?
5. Inget av alternativen ovanför.


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Skrivet av robbis:

Har spelat talos principle. Sådan spel faller mig inte i smaken så nej. Dock visste jag inte att det var samma utvecklare. Dag och natt mellan de spelen... Jag Syftade mest på serious sam, jag hade kunnat göra ett bättre spel i unity men hade varit waste of my time

Det ändrar inte på hur hyllat spelet är tho

1
Skriv svar