Cyberpunk 2077 kräver 70 GB till PS4 – kommer på två skivor till PS4, XB1

C64
Medlem

Buggar ?? spelet ser ut som skit Va det här inte spelet som man skulle tappa hakan ??

Medlem

Fortfarande nästan 200gb mindre än cod:mw🤷‍♂️

KoP
Medlem

15 GB mindre än RDR 2 (på Xbone). Platsen har man ju, så bring it on.

Medlem

Stackars Stadianer 🙂

Medlem
Skrivet av A1200G:

Stackars Stadianer 🙂

? Vad är det för synd om oss som tänker spela på stadia?

Skrivet av Scream112:

Eeeh, kan inte rösta på att jag kommer spela det på Xbox Series X, då Xbox One versionen som släpps kommer fungera på series X och även dra viss nytta utav den bättre hårdvaran av sig självt.

Kommer denna version möjligtvis ha liknande ”Performance mode” (upplåst upplösning samt fps) som Witcher 3 har just nu.
Jag kör i detta läge nu på XSX och jag är ganska säker att det jag sitter och tittar på är 4k/60fps om inte väldigt nära iallafall. Känns väldigt lent & fint.

Har sökt men hittar ingen riktig information om detta.


signatur

Xbox Series X / PS4 Pro / Switch Lite

Medlem

Jag funderade lite på om man kan vara helt säker på att det funkar på PS4? Köpte mitt 2016 har jag för mig.

Umi
Medlem

Ska undvika att göra samma misstag som jag gjorde med Witcher 3 då jag spelade det på PS4:an så får bli på PC denna gången med Cyberpunk

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

? Vad är det för synd om oss som tänker spela på stadia?

Jag tror hen är mest avundsjuk att vi kan börja spela så fort vi köpt spelet ;P

Medlem

Vill ju få den fulla upplevelsen men datorn kommer inte orka och kommer införskaffa mig ett PS5 innan jag uppgraderar datorn. Frågan är om det är värt att fixa till PS4 för att sen få gratis uppdateringen eller om man bara ska vänta några månader tills man har PS5 istället så får man en bättre prestanda. Jag förstår inte hur PS4an ska kunna köra det här spelet :/
Jaja får se, man har ju väntat så här länge, att vänta några månader till kanske inte är så farligt.

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

? Vad är det för synd om oss som tänker spela på stadia?

Med tanke på att ni är så få. Eller så kan man se det som en exklusiv klubb.

@hussmannus:
"I refuse to join any club that would have me as a member."
- Groucho

Medlem
Jag har tre val

PC.men det är en potatis PC, så allt lär vara low/medium
PS4. Men jag hatar FPS på konsol, plus att PS4 lärinte heller vara så snyggt.

Så blir nog sista alternativet. Stadia.
Provat Stadia lite och det funkar skitbra för mig.

Medlem
Skrivet av A1200G:

Med tanke på att ni är så få. Eller så kan man se det som en exklusiv klubb.

@hussmannus:
"I refuse to join any club that would have me as a member."
- Groucho

Du behöver inte tycka synd om oss Vi har det bra, vi behöver aldrig ladda ner något, vi behöver inte köpa någon låda för att spela, vi behöver inte betala någon prenumeration. Vi bara spelar

12
Skriv svar