Super Mario 3D World + Bowser's Fury

Robot
Super Mario 3D World + Bowser's Fury

Co-op-magiska Super Mario 3D World är tillbaka + kreativ, öppensinnad expansion.

#bowsers-fury, #nintendo, #nintendo-switch, #super-mario-3d-world


Medlem

Har kul med mina kids - väldigt coop vänligt lir!

Medlem

Det måste köpas då jag inte haft en Wii-U och ett av spelen jag velat spel 😃


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Kan man spela hela spelet coop på samma konsol eller behöver man ha en varsin switch? Verkar ju väldigt kul om det är soff-coop på samma konsol

Medlem

Klarade precis 3D world. De var kanske lite för lätt men det var väldigt varierande och mysigt! Ska snart hoppa på Bowsers Fury.
Det är ju inget Oddesy direkt som jag anser är en av dom bästa men det är riktigt bra! Förstår att de var väldigt hyllat på Wii U!

Medlem
Skrivet av Morti:

Kan man spela hela spelet coop på samma konsol eller behöver man ha en varsin switch? Verkar ju väldigt kul om det är soff-coop på samma konsol

Jag hoppas på att man kan spela över nätet med varandra


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Deekar:

Klarade precis 3D world. De var kanske lite för lätt men det var väldigt varierande och mysigt! Ska snart hoppa på Bowsers Fury.
Det är ju inget Oddesy direkt som jag anser är en av dom bästa men det är riktigt bra! Förstår att de var väldigt hyllat på Wii U!

Tagit alla stjärnor och låst upp de svåra bonusvärldarna? Där tyckte jag att det blev svårt på riktigt

Medlem
Skrivet av Linusenen:

Tagit alla stjärnor och låst upp de svåra bonusvärldarna? Där tyckte jag att det blev svårt på riktigt

Champions road är en av de svåraste banorna i Marios historia, däremot så tar den lite väl lång tid att låsa upp :D.

Medlem

Spelar tillsammans med min son på 6år. Har haft väldigt roligt. Speciellt i bowsers fury. 3d world är lite för svårt för sonen ibland.
Tycker dock att spelet förtjänar en 5a. Sett till hur dagens spel ser ut så är detta ett mästerverk.

Medlem
Skrivet av Linusenen:

Tagit alla stjärnor och låst upp de svåra bonusvärldarna? Där tyckte jag att det blev svårt på riktigt

Nä de har jag inte gjort förvisso. Tagit 90% kanske

Redaktör
Ponny
Skrivet av Morti:

Kan man spela hela spelet coop på samma konsol eller behöver man ha en varsin switch? Verkar ju väldigt kul om det är soff-coop på samma konsol

Soff-co-op OCH online-co-op. Alla ska med spela!


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent

Tycker det känns som Bowser's Fury möjligen var tänkt som något helt annat från början än bonus till detta spel? Det känns helt enkelt så olikt 3D world med öppna världen och allt det där. På något vis skulle det nästa ha passat in bättre som en ny "planet" och DLC till Odyssey istället. Möjligen att de jobbat på det längre och det fått bli ett helt eget Mario-spel, vilket jag hade älskat då jag verkligen gillar vad N har gjort,


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

En mycket välskriven och "lockande" recension. Är verkligen sugen på detta och undrar om det finns någon som har spelat ut det, eller som snart är klar, och kan tänka sig att sälja sitt? Det vore extremt uppskattat.

Önskar er alla en härlig dag och tack för detta underbara community!

/Cristofer

Medlem

Vet inte om Bowsers Fury ändras efter en stunds spelande men min Coop-kompanjon ville inte vara med längre när kameran endast fokuserar på player 1 och bowser kan knappt göra någonting?

1
Skriv svar