Machetes, spikpistoler och mer - Spana vapen i Deathloop

Robot
Machetes, spikpistoler och mer - Spana vapen i Deathloop

Allt blir roligare med en machete. Fråga Danny Trejo.

#bethesda, #deathloop


Medlem

Halvfärdiga/saknade/buggiga ljudeffekter, en spikpistol som inte spikar fast fiender i ytan bakom, janky animationer, fantasilös design

Detta är vad jag tar med mig från denna videon. Behöver nog inte ens skriva att det nog inte blir ett köp, luktar B långa vägar enligt mig

Medlem

Ser otroligt tråkig ut och AI på fienderna är under all kritik.

Skjuter ett skott och springer så man kan springa runt dem och hugga dem i ryggen? really?

Medlem

Känns som en hel del av det här är ett reskin av Dishonored (animationer och själva "känslan")

Medlem

Blir till att testa när det kommer till Game Pass. Frågan är om det kommer till Game Pass till PC redan i maj, eller om man får vänta ett år tills det släpps till Xbox?

Medlem

Dess AI var verkligen inte imponerande...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bojkott:

Blir till att testa när det kommer till Game Pass. Frågan är om det kommer till Game Pass till PC redan i maj, eller om man får vänta ett år tills det släpps till Xbox?

Haha, hade ju varit ett power move att släppa det "gratis" på Game Pass samtidigt som på PS5.

I övrigt... jag vill att detta ska vara men kan inte skaka av mig känslan av att de tagit massa assets och funktioner från deras senaste fyra spel och slängt ihop till en gryta.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

I övrigt... jag vill att detta ska vara men kan inte skaka av mig känslan av att de tagit massa assets och funktioner från deras senaste fyra spel och slängt ihop till en gryta.

Jag misstänker att Arkane och Tango Gameworks legat lite på fallrepet hos Bethesda.

De har gjort ganska påkostade spel som trots mestadels god kritik gått ganska dåligt kommersiellt.

När Dishonored inte funkat så behöver man en ny IP ganska fort och återanvänder en hel del saker. Man tar också in externa finanser från Sony som är de med störst marknadsandel för att säkra att projektet går ihop.

Medlem

Hmm... Första trailen fick mig att bli peppad inför det här spelet men nu såg det inte alls bra ut.

Medlem

Det gör ont att titta på FPS spel med handkontroll, det är så.. handikappat.

Medlem

Jag gillar miljöerna. Påminner mig om Blue Estate. Såna här spel gillar jag

Medlem

Dishonored-reskin med skjutvapen? Exakt samma teleport till och med. Förstår att dom bygger vidare från deras gamla spel, men det här ser så otroligt tråkigt ut.

Trist att det är ett av det få next-gen spelen som kommer i år.

"Smaken är som baken."

Skrivet av Nelfie:

Det gör ont att titta på FPS spel med handkontroll, det är så.. handikappat.

För en person som ej är van är det skrämmande.

För en person som var 10 år när Halo kom ut och har spelat FPS 20 år till på konsol efter det, är det nog inga problem.

1
Skriv svar