Första stora Assassin's Creed Valhalla-expansionen försenas - något

Robot
Första stora Assassin's Creed Valhalla-expansionen försenas - något

Druidernas vrede drabbar Eivor och Tjejvor i mitten av maj.

#assassins-creed-valhalla, #wrath-of-the-druids


Medlem

Oh blev lite ledsen först. Insåg sedan att det var AC, inte Valheim.

Medlem
Skrivet av Ejziponken:

Oh blev lite ledsen först. Insåg sedan att det var AC, inte Valheim.

Haha exakt samma

Medlem

Har inte klarat huvudspelet ännu så ingen brådska för min del. Lär väl kanske inte vara supertaggad på mer DLC direkt efter jag klarat det heller. Ubisoft-spel är lite som en buffé - man får alltid i sig för mycket på en gång.

Medlem

Felstavning i rubriken. Vreed?

Medlem

Har inte spelat spelet sedan jag kom till England mer en ett par timmar... Vet inte varför, men suget bara dog där. Tror det har med dom där raiderna och måstet att spela på ett visst sätt. Kändes mer fritt i Odyssey på något sätt.

Skrivet av Phyrino:

Felstavning i rubriken. Vreed?

Heh, alla trodde det var Valheim så att dom läste inte rubriken och såg felstavningen...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Frilansare
Skrivet av conthox:

Har inte spelat spelet sedan jag kom till England mer en ett par timmar... Vet inte varför, men suget bara dog där. Tror det har med dom där raiderna och måstet att spela på ett visst sätt. Kändes mer fritt i Odyssey på något sätt.

Heh, alla trodde det var Valheim så att dom läste inte rubriken och såg felstavningen...

Jag ändrade rubriken för att bli mer tydlig vilket spel det gällde, men så slank det in ett V istället för C

Det är lugnt, är inte ens klar med "Origins", sedan har man de andra att tuffa genom.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har inte spelat något Assassin's Creed sen Black Flag... men är ändå intresserad att läsa och titta när andra spelar

Medlem

jätte bra att vikingar spel görs vill se mer å kul också folk gillar sånt spel.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

1
Skriv svar